Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Deze vaccinatie helpt idd niet tegen de (meestal) dodelijke B variant (hier hebben ze ook geen vaccin voor). De huisarts waarbij ik stage loop was er zeer tevreden over, de nieuwe vaccinatie. Volgens hem was er ook weinig commentaar over wat je bij andere vaccinatie nog wel eens ziet!
Esmeralda schreef:ik heb toen der tijd ook me kinderen in laten enten. (toen massale oproep was)
goldflower schreef:Wanneer zn de injecties gegeven (toen iedereen opgeroepen werd)Is dat nu 4 jaar geleden ongeveer ????Ik heb t toen zelf laten doen net voordat iedereen opgeroepen werd en t nog vergoed werd,maar aangezien ik las dat t na 5 jaar uitgewerkt is .Dus ik maakte me een bneetje zorgen ,weet nie meer precies welk jaar t was Ik hoor t wel iig thnx alvast.Mn kids zn trouwens 6, 12 en 17 jaar (weet nie of daar ook weer nieuwe entingen voor gelden )groetjes.
MISTRAL94 schreef:Goldflower: Deze vaccin is nog maar niet zo lang op de markt John_1983: Ik vertel hier, wat mij door de huisarts is verteld ik ga er dan ook vanuit dat hij wel weet waar hij over praat