Vaak duurt het even voordat ik weer verder kan eten, het doet zeer en ik moet dan echt een tijdje wachten totdat het gezakt is. Soms is het zo erg, dat ik ofwel een hele tijd op de wc sta te wachten totdat het omhoogkomt of zakt, ofwel dat ik mijn vinger in mijn keel moet steken om te spugen. Als ik dit doe, komt mijn complete maaltijd soms naar buiten voordat de pijn weg is, met een hoop slijm/speeksel (sorry voor de details

Ik heb hier niet vaak last van, kan me herinneren dat ik als kind een paar hele erge aanvallen heb gehad waarbij mijn moeder een keer met mij naar de weekenddokter is gereden. Die kon geen diagnose stellen; mijn eigen huisarts zei dat het 'gewoon' een maagontsteking was. Ik heb toen zetpillen gekregen die niet hielpen. Ik geloof ook niet dat het een maagontsteking is.. die zou dan chronisch moeten zijn, ik heb eens in de paar maanden zo'n 'aanval'!
Weet iemand wat dit is? Iedereen heemt wel eens een te grote hap, maar ik ken niemand die vervolgens zijn eten uit moet spugen! Ik heb zeker weten geen anorexia. Is mijn slokdarm te nauw ofzo?? Ik probeer er altijd op te letten mijn eten goed te kauwen, maar dat schiet er wel eens bij in (let op de woordspeling