Ik heb echt al een jaar of langer een gruwelijke kiespijn.
Zo erg dat ik er moelijk door kan eten of soms letterlijk over mijn nek moet door de pijn. Is misschien moelijk voor te stellen maar het is echt zo.
Maar meneer de tandarts doet er niks aan want mijn kiezen aan die kant (rechtsboven) zijn mooi gaaf volgens hem.
Nou liep ik al een poos met het idee dat er dat er een onsteking zit, gezien het heel erg gaat bonken daar als ik buk of me inspan. En helemaal als ik opsta wil je het niet voelen. Dus paar keer bij de tandarts geweest maar hij zag nix dus er zal ook wel nix zitten.
Nou zat er vorige maand opeens een bult daar, maar ik had zoiets van, ja zal wel goed zijn. Maar sinds vorige week is die plek open en loopt er steeds pus uit, mijn mond in.

Dus ik bel de tandarts weer op, leg uit wat er aan de hand is en wat denk je dat ie zegt.... Je hebt volgende maand een afspraak staan voor controle dan kijk ik er wel even naar

Ja lummel maar ik heb nu pijn in me bek!!!!! Maargoed zal wel wachten, maar ik hoop dat ie er dan wel wat aan doet, het is nu toch wel heel duidelijk dat daar iets niet goed zit...
Sorry mensen, dit komt misschien wat overdreven over, maar ik zit er echt doorheen nu. Loop al zo lang met die walgelijke pijn... Ben echt geen pieperd, maar nu... Word er ook zo humeurig van...
Het lucht trouwens wel ff op om me gal hiet te spuwen