Ik heb het ook, maar niet in een echt zo extreem.
het zit vooral in mn rug bij mij. Ik kan mn hoofd zo ver achterover gooien dat ik een hoek van 90 graden maak, en ik heb een veeel te hoge spierspanning.
Daarbij heb ik het SI-syndroom in mn rug,
en ook knakt dus vrolijk alles de hele dag van zn plekkie.. Moet hier voor zo om de 2-3 maanden mn rug laten nakijken bij de chiropractor. Mijn grote spierspanning in mn rug komt waarsch. vooral door het knakken van wervels.
Ben laatst trouwens bij een fisio/ostheophaat geweest, dat heeft me echt super geholpen!!
Mijn rugpijn bleek deels te komen doordat mn darmengebied niet goed werkte(koemelkallergie).. Doordat hij daar wat aan deed, (iets met bepaalde druk, en hij kraakte mn rug) Ging het met mn rug in zn geheel ook beter.
Door de te hoge spierspanning heb ik vrij grote moeite om mn spieren te ontspannen, dit heb ik door mn hele lichaam... Hier kon hij helaas niet zoveel aan doen, daar heb ik nu voetreflextherapie voor 
Tsja.. pijn met paardrijden.. alleen als ik weer eens in een opwelling zin heb om met 't dressuurzadel te rijden, dan zet ik echt alles vast... Kan de 3 uur erna niet normaal lopen zonder pijn. Gelukkig zakt het vanzelf weer af...
En dat heb ik met sommige andere dingen ook, verder niet echt extreem & er valt wel mee te leven