Wie heeft hier ook last van? Dat als je lekker gedoucht hebt, je je afdroogt en je net boven je decollete allemaal van die hitte bultjes hebt? En dat ze na een week of wat weer weg zijn?
Ik heb hier sinds een week last van, is er iemand die hier ook last van heeft en een middel weet wat er tegen helpt?!
sorry , maar het was gewoon een schot voor open doel
Haha, maakt niet uith oor! had het zelf ook gedaan, nee moet eigenlijk staan at ik dr al een paar weken last van heb, maar dat het na een week weer verdwenen is
ik heb dat ook ooit, maar bij mij komt het als ik een bepaalde shampoo, of zeep ofzo gebruik, want voor sommige ben ik allergisch. Ben je misschien iets anders gaan gebruiken?
Misschien douche je te heet? Je zou kunnen proberen om (tijdelijk) wat koeler te douchen om te kijken of dat helpt.. Misschien idd een allergische reactie op je shampoo.. Ben je overgestapt op een andere shampoo? Je kan ook je dokter even bellen misschien dat hij weet wat het is... Succes!!!
Nee ik ben niet overgestapt op een andere shampoo eigenlijk. maar kan het zijn dat het in de familie zit ofzo? want mijn zus heeft het ook! Ja klopt, als het kouder word dan is het weer minder!
Ik heb dit als ik fa cocos douchegel gebruik. Dus misschien ligt het aan je zeep ofzo, of aan het water ofwel gewoon irritatie. Even uitzoeken of je misschien niet allergisch bent ofzo...
Ik heb het soms ook wel is. Als ik heel heet gedoucht heb. Of als ik gezweet heb. Maar bij mij zijn ze zo weer weg. Heb verder geen idee wat je der tegen kan doen.
Zou je mss willen zeggen (hier of via PB) wat je huisarts ervan zei.. Bij jou is het nl. precies hetzelfde als bij mij; niks anders ofzo, bultjes op dezelfde plek..
Is goed! Ik ben nog niet geweest! maar als het zo blijft; ga ik er echt wel even langs! ik zal je dan wel even Pmen ja ! ( het is vast niks ernstigs hoor ) jij ook succes enzo !