rare plekjes op mijn huid??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoetie

rare plekjes op mijn huid??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 20:29

ik heb op mijn huid op mijn borstkas [tussen mijn borsten] hele rare plekjes, ze zijn een beetje bruin en worden in de zomer ook niet bruin [als de rest van mijn lichaam dan bruin wordt blijft dit dezelfde kleur]. het lijkt net of daar dan geen pigment inzit ofzo

het jeukt niet, en als ik me heb gedouched en me afdroog lijkt het wel of ik daar dan vervel.. maar na een tijdje wordt het dan weer zo lcihtbruinig..

ik heb t al volgens mij zolang als ik me kan herinneren maar het is me eigenlijk nooti echt opgevallen, alleen de laatste tijd is de plek wat groter geworden..

ik vraag me nu toch wel af wat het kan zijn, maar laatst heb ik ook op bokt een topic gezien, waar dit ook beschreven werd en dat het geen kwaad kon, het had ook een naam maar ik weet niet meer hoe het heet..

wie kan me helpen????

edit: ik heb net foto's gezien van ringworm, maar zo ziet het niet uit!

het lijkt meer op iets van pigment ofzo?

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:57

Misschien heb je last van pigmentvlekken. Ik weet daar niet zoveel van af behalve dat je die plekken heeeeeel erg goed moet beschermen tegen de zon. Dus echt factor 40 of hoger op die plekken en het liefst niet teveel in de zon. Maar het kan natuurlijk makkelijk iets anders zijn, ik zou gewoon ff langs de huisarts gaan als je het niet helemaal vertrouwt.

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:59

Luuz schreef:
Misschien heb je last van pigmentvlekken. Ik weet daar niet zoveel van af behalve dat je die plekken heeeeeel erg goed moet beschermen tegen de zon. Dus echt factor 40 of hoger op die plekken en het liefst niet teveel in de zon. Maar het kan natuurlijk makkelijk iets anders zijn, ik zou gewoon ff langs de huisarts gaan als je het niet helemaal vertrouwt.

ja, aan zoiets zat ik ook al te denken