Te snel afvallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliane

Te snel afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:28

Ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik blijf namelijk maar afvallen, en veel te snel ook... Een paar kilootjes eraf is geen probleem(dat was ik sowieso ooit nog van plan) maar het gaat nu heel hard .

En het is ook niet alleen qua gewicht, want dan kan het nog vocht zijn oid, maar het is echt mijn omvang.
Broeken die ik al 2 jaar niet meer aankon zitten opeens ruim en nu ben ik alweer duidelijk dunner dan vorige vrijdag en dat hoort volgens mij echt niet binnen 3 dagen.

En dat terwijl ik absoluut niet aan het dieten ben... Ik heb dit weekend heel normaal gegeten, en ook eigenlijk voor mijn doen veel gesnackt (patat, chocola en donderdag nog een zak chips) dus daar ligt het niet aan...

Heeft iemand dit ook wel eens gehad of enig idee waardoor het zou kunnen komen?

Ik word er echt een beetje zenuwachtig van; dit lijkt me niet meer gezond en mijn lichaam is al erg gevoelig voor van alles...

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:31

Mn moeder vreed zich letterlijk en figuurljk op van binnen als ze stress heeft.. Die valt dan ook gerust 25 a 30 kg af in een paar weken! Als ze zich dan weer beter voelt komt het er ook weer rustig aan..

Ik zou even naar deHA gaan en kijken of je verteringsysteem goed is en misschien kan je er achter komen waar (onbewust)mee zit!?

Sterkte, en hou ons op de hoogte!

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:35

Misschien even langs de ha, bloed laten prikken om te kijken of je schildklier nog wel goed werkt?

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:15

dat advies wilde ik je ook geven.Mijn moeder had hier ook last van en is naar de HA gegaan en het bleek dus dat ze iets aan de schildklier had. succes verder!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:26

Heb je ook continu honger? Dan kan het namelijk ook een lintworm zijn... Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan als ik jou was.

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:05

Even naar HA; bloed laten prikken.