pijnlijk vingertopje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

pijnlijk vingertopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:45

Ik was vanmiddag een paard naar de bak aan het brengen en toen naaide ze er tussen uit. Ik wou haar niet loslaten en toen is er iets gebeurt met het topje van mijn middelvinger, maar ik weet niet precies wat (het touw erom heen gedraaid ofzo iets denk ik). Maar ik heb er best wel veel last van en ik kan er wel mee naar de dokter gaan, maar weet iemand of de dokter er iets aan kan doen? Het is echt het bovenste stukje net boven het buiggedeelte. Als ik hem beweeg voel ik hem knakken en dit is bij de andere vinger niet. Hoop dat iemand er iets over weet of dit misschien ook gehad heeft.

KellYY1992

Re: pijnlijk vingertopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:49

Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt.
Maar wel iemant die ik ken. De had ook zoiets meegemaakt alleen haar vingertop ging eraf. Maar ze was toen best jong. Het is nou helemaal weer aan gegroeit

KimL86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:50

bij mij is hij nog wel heel gelukkig, maar het doet wel pijn. Typen lukt nog wel, maar moet wel voorzichtig op de toetsen drukken.

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:54

naar de dokter! ik was ook zo eigenwijs om niet te gaan, voelde eigenlijk bijna niets, nu is t topje van mijn ringvinger zo scheef gegroeid dat het lijkt of ie standaard uit de kom is! de dokter kan er een spalkje omheen doen!

KimL86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:56

maar stond hij bij jou gelijk scheef of niet? Want hij staat nu gewoon recht.

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:10

is ie ook warmer dan je andere vingers? dan is de kans groot dat hij ontstoken is. je kan er arnica of calendula opsmeren als je dat bekent is. Bv van Weleda is het erg goed

KimL86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 21:49

ik ben inmiddels al bij de dokter geweest maar het viel allemaal mee. Volgens mij waren de banden gescheurd ofzoiets ik weet het niet precies, maar het is al ver over hij is alleen af en toe een beetje stijf.