Weer mijn navel..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 18:26

sinds ik toen ik 6 was de waterpokken heb gehad is mijn navel ontstoken.. soms is het ineens weg en dan een paar maanden later ofzo is het weer terug.. ben er 2 x mee naar de dokter geweest maar die weet niet presies wat het is.. nu heb ik het dus weer en ik ga morge zwemmen ielk ziet er niet geweldig uit.. heeft een van jullie dit mischien ook of weetje wat ik er aan kan doen?
xx kim

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:28

Als je er last van hebt zou ik toch nog maar een x naar de dokter gaan en desnoods naar een andere dokter . Lijkt me niet echt een fijn gevoel Succes morgen met zwemmen

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:34

Mss goed desinfecteren en zo'n waterdichte pleister erop doen als je gaat zwemmen. Had een vriendin van mij ook gedaan toen ze met haar net gezette navelpiercing niet mocht zwemmen. Staat alleen een beetje knullig, maar ach

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 18:35

Haha jaa Indd.. zal dat wel probere dan maar dan ben ik er nog niet vanaf (A)

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:25

Ik heb weleens een ontstoken navel gehad en heb toen van mijn dokter MYK-1 lotion gekregen, dat werkte heel goed en ik was zo van de ontsteking af!

_Bolero_
Berichten: 572
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Zevenbergen

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:29

Ik heb wel eens een heel vreemd verhaal gehoord van iemand die ik ken, zij had ook een ontsteking in haar navel.
De dokter had haar verteld, dat dat het zelfde was als een oorontsteking, alleen dan in haar navel.
Zij kreeg er ook gewoon oordruppels voor, die ze dan in der navel moest doen. Vreemd verhaaltje misschien, maar ze zei dat het geholpen heeft. Haha!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:26

Meid,
sinds een laproscopie (operatie via navel ) zit ik ook constant met onsteking in navel, dat gaat dan gepaard ook nog met buikpijn. Ben al bij verschillende huisartsen geweest en ze weten er geen raad mee, ook echo wees niet veel speciaal uit. Ik zorg steeds dat mijn navel na bad, zwemmen, ... goed droog en proper is (wattestaafje) en doe er regelmatig wat ontsmetingsmiddel op (piek piek).

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:15

heb zelf ook lang met een ontstoken navel gelopen,en had vel buikpijn.
Bij mij bleek er een fistel in de buik te groeien,deze is operatief verwijdert,en nu heb ik nergens last meer van.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:17

Je zegt dat het was toen je waterpokken had, heb je geen gordelroos?
Ik heb toen ik klein was ook waterpokken gehad maar daar is er 1 niet van uit gekomen. In mijn nek. Sinds een paar jaar heb ik gekke uitslag in mijn nek als ik moe ben en stress heb. Ben daarmee naar de dokter gegaan en die zegt dat het gordelroos is. Dan krijg ik een zalfje en is het zo over.

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:52

Met een ontstoken navel moet je oppassen aangezien de ontsteking naar binnen kan slaan; buikvliesontsteking.

TurdusMerula

Berichten: 23917
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:55

Hmz.. Gezien de reacties in de topic, maar sowieso, naar de huisarts. Zorg dat ie je niet van het kastje naar de muur stuurt, want het is niet normaal als je een paar keer voor hetzelfde moeten komen en hij of zij je gewoon naar huis stuurt omdat ie het niet weet... Succes!

geluksvogel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 29-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:45

idd even naar de HA. klinkt niet al te best. succes Lachen

Anoniem

Re: Weer mijn navel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:48

Even langs de HA gaan en niet zwemmen. Dat is voor jezelf niet lekker en voor anderen zeker niet. Het is toch ontstoken en dan is het niet zo fris om in water te gaan liggen waar anderen ook in zitten.