de 2 weken special K, wie heeft ervaring??????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

19LindA83

de 2 weken special K, wie heeft ervaring??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 15:04

Ok ik ben niet super dik of zo, maar wil er graag voor de zomer een paar kilootjes afhebben!!!!!!!!!!!!!! wie niet he

Nu zit ik al een paar weken die reclame te bewonderen van die special K van kellogs, dat als je 2 weken 2 maaltijden vervangt door dat product je wat kilos kwijt raakt.

wie heeft dit al eens geprobeerd en werkt het????????

groetjes linda

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:25

ik geloof er echt geen drol van. Het werkt denk ik pas zoals in de commercial als je er ook veel bij gaat sporten

jessje

Re: de 2 weken special K, wie heeft ervaring??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:32

19LindA83 schreef:
Ok ik ben niet super dik of zo, maar wil er graag voor de zomer een paar kilootjes afhebben!!!!!!!!!!!!!! wie niet he

Nu zit ik al een paar weken die reclame te bewonderen van die special K van kellogs, dat als je 2 weken 2 maaltijden vervangt door dat product je wat kilos kwijt raakt.

wie heeft dit al eens geprobeerd en werkt het????????

Het kan misschien wel werken, maar geloof me, na 3 dagen kan je die special K niet meer zien
En je moet er nog veel bij sporten enz dus ik denk niet dat het aan de special K ligt...

19LindA83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 15:35

ja dat sporten is ook het probleem niet! krijg genoeg beweging
en om nou meteen een drastisch dieet te gaan volgen vind ik ook zoiets.....

en weet wel dat die special K in verschillende vormen te krijgen zijn! dus kan eventueel nog varieren.

maar wil graag reacties van mensen die het ook echt hebben uit geprobeerd... en niet wat je denkt, want uiteraard heb ik daar zelf ook wel een mening over!

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:38

Ik heb het zelf wel geprobeerd, maar wat ik zei, na een dag of 3 begin je die Special K echt beu te worden en na een dag of 5 kon ik 'm echt niet meer zien
Ik ben er dan maar mee gestopt (en was toen nog niets afgevallen)

19LindA83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 15:41

ok, maar das misschien ook een kwestie van smaak, ik ben gek op cerials, dus is misschien iets beter vol te houden! ik ben benieuwd naar de ervaring van andere, en wens jou heel veel succes met je verdere strijdt tegen de kilootjes, en als je iets hebt wat werkt hoor ik het graag!