zoontje bloedvergiftging !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katoo71

zoontje bloedvergiftging !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 10:45

Ik ben me dus rot geschrokken van het weekend, vrijdagavond begon mijn zoontje van 5 te huilen in bed dat zijn voet zo zeer deed, ik gekeken en zei dat hij wel bij ons mocht slapen en dat ging goed de volgende dag zag ik dat hij (hij heeft een wrat onder zijn voet) een dikke rode streep van zijn wrat af over zijn hele voet liep en dat deed zeer , we hebben nog even gekeken of het verder ging, ja dus , dus wij naar de huisartsenpost 15 km verderop gereden daar bleek een vette ontsteking die dus was overgegaan in bloedvergifteging, moesten we weer 5 km verderop naar een apotheek eenmaal daar hadden we geen bewijs van verzekering dus konden we weer 15 km terug naar huis papieren ophalen en eindelijk de medicijnen ophalen , wat een gedoe !

Het gaat gelukkig iets beter met hem maar ben me wel rotgeschrokken

ratzel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:48

zo dat is schrikken! Wat belachelijk dat je terug moest voor je verzekeringsbewijs. Lijkt me toch dat hoe eerder je zoontje die medicijnen krijgt hoe beter het is...

Katoo71

Re: zoontje bloedvergiftging !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 10:50

Ja , en wat zo stom was dat zijn verzekeringsnummer en verzekeraar op het recept stond en nog geloven ze je niet !

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:51

Zo dan schrik je je even rot zeg.

Wat belachelijk dat je helemaal terug moest.

ratzel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:53

ik had het laatst ook hoor voor mezelf dan. Toen heb ik de medicijnen eerst zelf betaald en vervolgens gedeclareerd. Maar wat een onzin toch.. Zou er nou niet zo'n centraal systeem zijn waar ze gewoon met je verzekeringsnummer alle gegevens op kunnen halen? Zou wel makkelijker zijn, je betaald toch genoeg voor je verzekering en nu moet je nog extra kosten maken omdat je heen en weer moet..

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:57

Ja ik dacht eigenlijk dat dat ook was hier in nederland. Vooral met die technieken tegenwoordig.

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:58

dat is zeker schikken