steken links boven op mijn hoofdje :'(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

steken links boven op mijn hoofdje :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 21:27

sinds een paar dagen heb ik heftige steken links bovenop mijn hoofd. Het is wanneer ik snel opsta of heen en weer beweeg (onverwachte bewegingen). Ik heb wel vaak last van hoofdpijn (migraine) maar die zit altijd aan de rechter kant en dat is echt een bonzende hoofdpijn. Een voorhoofdsholte ontsteking kan het niet zijn want het zit echt boven op mijn hoofd. Weet iemand wat dat kan zijn?? Ik heb wel veel last van stress zou dat er mee te maken kunnen hebben??

marleen_usar

Re: steken links boven op mijn hoofdje :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:30

stres of teveel aan je hoofd hebben kan inderdaad hoofdpijnklachten geven,steken wil dus zeggen dat je ergens op gewezen wordt of dat je gas terug moet nemen.

Genee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:37

Ik had het ook. Goede nachtrust en veel fruit eten en water drinken, toen was het bij mij weg

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:24

ik denk ook dat het stress is even een paar dagen rustig aan doen goed en gezond eten... hoop voor je dat het dan over is anders even de dokter bellen?

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:23

Oei..klinkt als spanningshoofdpijn, heb ik ook en is erg vervelend. Is wel een stuk minder geworden sinds ik sport, of het nou de beweging zelf is of dat ik daar negatieve energie in kwijt kan, kweetniet.
Wat ik daarvoor altijd deed was gaan slapen, kreeg ook altijd enorme energiedips erbij maar dat schijnt h et op lange termijn alleen maar erger te maken. Tegenwoordig begin ik mijn dag maar meteen met 4 valeriaanpilletjes [valdiseperts], ook dit werkt wel redelijk...is homeopathisch, maar ik heb eigenlijk geen idee of het aan te raden is hoor!

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:36

ben je er duizelig bij???

als je te snel opstaat of heen en weer beweegt, kun je last krijgen van orthostatische hypotensie, in normaal nederlands: plotselinge bloeddrukdaling...

probeer dus niet te vaak snel op te staan...

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 19:31

volgens mijn ouders is het waarschijnlijk dat ik kou gevat heb op mijn hoofd..
Ik wilde woensdag ook heel snel na het rijden met mijn bezwete hoofd op de brommer naar huis omdat Temptation island begon
dat ik dus ook nooit meer :'(

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 01:42

Gewoon lekker veel rusten en desnoods maar ff niet naar school als je extreme hoofdpijn hebt. En verder ook genoeg drinken hè, want ik krijg soms opeens hoofdpijn tegen de middag.. Als ik nog maar 1 glas water op heb.. Ik weet het, hartstikke slecht!
Lekker veel buiten zijn (frisse lucht) en gezond eten (fruit) werkt uitstekend.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 10:54

ik heb het nog steeds :'( nu dus al bijna een week probeer zoveel mogelijk te slapen en fruit te eten en te drinken... Hoop dat het snel over is want zit midden in mijn afrond periode van school.

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:00

meid, ik weet hoe je je voelt!! ik heb nog ergere vorm van hoofdpijn dan jou, zit ook in mn afrond periode (dan ben ik gedipl. verpleegkundige) en zit nu al 2 weken thuis van stage, omdat ik ondragelijke pijn heb!
vanmiddag overleg over morfine

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:01

nienke1208 schreef:
meid, ik weet hoe je je voelt!! ik heb nog ergere vorm van hoofdpijn dan jou, zit ook in mn afrond periode (dan ben ik gedipl. verpleegkundige) en zit nu al 2 weken thuis van stage, omdat ik ondragelijke pijn heb!
vanmiddag overleg over morfine

pff echt waar?! wat erg wat heb je precies dan als ik vragen mag?

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:05

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:07

nienke1208 schreef:
ik heb clusterhoofdpijn (atypische vorm, met chronische hoofdpijn erbij) -> www.clusterhoofdpijn.nl

ohjah daar heb ik wel eens wat over gelezen. Dat schijnt idd heeel erg te zijn. Ik hoop voor je dat je je school af kan maken! dan valt er weer een hele last van je af

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:22

dan valt er zeker een hele last van me af!!! heb te horen gekregen dat ik me niet druk hoef te maken om mn stage, omdat het allemaal wel goed komt, maar ja.. zit nu 2 weken thuis, en maak me giga druk erom!!!!

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:09

Heb je ook 'vlekken' voor je ogen ?

Als je ook pijn hebt in je nek/schouders, kan het idd ook spierspanningshoofdpijn zijn. Heb ik last van

Bij mij helpt goede nachtrust nemen nog het beste.