Oh, wat herkenbaar!
Ik heb het sowiezo snel, bij warm weer, als er veel mensen zijn, benauwde ruimtes, maar ook als ik misselijk ben van eten, enz.
Met uitgaan heb ik er een paar keer zoveel last van gehad dat ik tegen mezelf zei dat ik nóóit meer naar een discotheek wilde.
Ik was dan zo bang dat het gebeurde dat het 't uitgaan helemaal niet meer leuk was. 
Gelukkig gaat het ook vaak goed. 
Als ik me niet goed voel moet ik eigenlijk onmiddelijk gaan liggen. In een discotheek wil dat niet, dus dan moet ik zo snel mogelijk frisse lucht opzoeken en gaan zitten.
Ik wil met uitgaan gewoon vrolijk doen en veel dansen, maar als het weer eens zo laat is kan ik gewoon niks meer. Het is dan erg onverstandig om door te dansen, maar vaak doe ik het toch.
Vaak mag je niet meer naar buiten om frisse lucht te krijgen, dus dan loop ik om de minuut naar de wc om daar mijn polsen onder de kraan te houden en even alleen in een wc-hokje tot rust te komen. Maar dan ga ik weer te snel terug naar de dansvloer en mag ik bijna gelijk weer naar de wc.
Het nare is dat ik niet weet waarom ik er de ene keer wél last van heb en de andere keer niet. Uitgaan zou nog veel leuker zijn als ik er meer aan kon doen. Benauwde, drukke ruimtes zijn niet goed voor me, maar soms is er dus ook gewoon niets aan de hand.