dan ga je even knock out in de discotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eroftmexx

dan ga je even knock out in de discotheek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 20:11

ik ging gister uit was heel gezellig enzo
voelde me rond 3 uur al niet zo lekker dus ik zei tegen een vriend van me
ik ga maar naar huis ben niet zo lekker
dus ik loop weg en vlak voor de deur ga ik dus nock out.
dus ik wert naar buiten geleid en ging daar ff zitten
na 15 min toch maar even die vriend gesmst dat ik niet lekker geworden was en of die ff wou komen
toen heeft die me maar naar huis gebracht
(hij was lopend en ik op de fiets maar hij moest van mijn huis alleen nog maar langer lopen naar huis)

maar hebben jullie dat ook wel eens gehad?

prinsesje_

Re: dan ga je even nock out in de discotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:25

ja ik heb dit ook wel eens gehad maar toen kwam het omdat ik bv heel lang niks meer gegeten had en dan heel erg ben gaan dansen..

Caritas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:30

Heel vaak. Gebeurt altijd als ik ergens ben waar het warm en benauwd is en waar op de een of andere manier te weinig zuurstof in de lucht lijkt te zitten. Het heeft, bij mij, helemaal niets te maken met of je veel gedronken hebt of weinig gegeten.

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:41

Ikke ga ook heel gemakkelijk out :S Ik zorg er altijd voor dat ik regelmatig naar de WC ga en ff mn handen, polsen en nek nat maak, als ik dan genoeg water drink heb ik nergens last van..

Alles wend

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:00

Ik had het best wel vaak met uitgaan. Gelukkig was mijn zus er meestal wel bij zodat ik wel heel weer thuiskwam.

Kijken of ik nog een lijstje ervan kan maken...

-Ik zat op een kruk, voelde me beroerd. Zei tegen mn toenmalige vriend dat ik flauw ging vallen en die dacht dat ik een geintje maakte en ik viel zo tegen een vriendin aan die voor me stond en me op tijd vast kon grijpen.

-Stond in een megadrukke (vreemde) discotheek en voelde me beroerd. Kon nergens zitten o.i.d. wist ook niet waar de wc daar zat. Ben op mijn knieën gevallen en toen voorover, ben naar de keuken gedragen door 2 uitsmijters *schaam*.

-Was in mn stamkroeg/cafe zei tegen een andere toenmalige vriend (ja ik weet het ) dat ik even naar buiten wou (hij dacht voor wat anders ) en we waren nog niet buiten of ik lag al languit (shirtje kapot, rug kapot..au). Mn zus werd opgehaald en ik werd op de moterkap van een auto gelegd en gelijk naar huis gebracht.

-In een andere kroeg. Voelde me (alweer) beroerd, en er waren nog wat bankjes vrij en ik waggel er al ondersteund door iemand naartoe, en ik donder daar in een gat die in de vloer zat en ik moest zo lachen dat ik op slag weer helder was . Dat is misschien wel een goeie oplossing...keihard gaan lachen als je zwart voor je ogen ziet !

En zo nog een paar keer, maar dat wordt een lang verhaal zo

Ik heb me er wel altijd voor geschaamd, en ik zorgde er wel voor dat ik of in de buurt was van de wc, of dat ik ergens kon gaan zitten in een hoekje ofzo. Het is nu al een tijdje niet meer gebeurd (gelukkig). Ik zat meestal al voor het stappen van oh jee als ik maar niet ......

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:05

Heb ik ook weleen gehad, vond het echt super eng... Was die dag al heel moe en voelde me in die discotheek opeens extreem moe en werd misselijk. Toen ik naar de wc liep kreeg ik opeens allemaal vlekken voor m'n ogen, voor ik echt out ging hebben ze me naar buiten gebracht.

Ik had toen helemaal niet veel gedronken, dus vond het wel raar.

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:11

Oh, wat herkenbaar!
Ik heb het sowiezo snel, bij warm weer, als er veel mensen zijn, benauwde ruimtes, maar ook als ik misselijk ben van eten, enz.

Met uitgaan heb ik er een paar keer zoveel last van gehad dat ik tegen mezelf zei dat ik nóóit meer naar een discotheek wilde.
Ik was dan zo bang dat het gebeurde dat het 't uitgaan helemaal niet meer leuk was.

Gelukkig gaat het ook vaak goed.

Als ik me niet goed voel moet ik eigenlijk onmiddelijk gaan liggen. In een discotheek wil dat niet, dus dan moet ik zo snel mogelijk frisse lucht opzoeken en gaan zitten.
Ik wil met uitgaan gewoon vrolijk doen en veel dansen, maar als het weer eens zo laat is kan ik gewoon niks meer. Het is dan erg onverstandig om door te dansen, maar vaak doe ik het toch.
Vaak mag je niet meer naar buiten om frisse lucht te krijgen, dus dan loop ik om de minuut naar de wc om daar mijn polsen onder de kraan te houden en even alleen in een wc-hokje tot rust te komen. Maar dan ga ik weer te snel terug naar de dansvloer en mag ik bijna gelijk weer naar de wc.

Het nare is dat ik niet weet waarom ik er de ene keer wél last van heb en de andere keer niet. Uitgaan zou nog veel leuker zijn als ik er meer aan kon doen. Benauwde, drukke ruimtes zijn niet goed voor me, maar soms is er dus ook gewoon niets aan de hand.

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:14

Ben een keer flauwgevallen op een gala feest in Utrecht; heel voor schut.
Weet nog dat er meisje maar tegen me bleef banketstaaf en het volgende dat ik meemaakte was dat ik buiten in de armen van een breede uitsmijter hing en een vriendin die overstuur was

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:18

ik heb het ook een keer gehad toen ik 15 was ofzoow goed terechtgekomen...helemaal weg en een zware hersenschudding als gevolg... weet er zelf helemaal niks meer van af! alleen dat ik me eigen niet zo lekker voelde...hahahaha daarna nog 1 keer een beetje flauw gevallen op thunderdome