jonger uit zien??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

jonger uit zien??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:31

hey
heeft er iemand tips om er jonger uit te zien? ik word altijd (veel) ouder geschat en nu begin ik het echt zat te worden!
ik ben nu 18 en word echt (schrik niet) eind 20 geschat!! ik vind het nu dus echt niet luek meer!!
iemand tips?

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:33

Hoi ik heb je foto in je profiel maar even bekeken, je toont idd wat ouder maar dan niet op een negatieve manier!

hunter87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:33

das wel een flink oude foto hoor.. :S

Lilian__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:34

Ik vind je der wel uitzien als 18 hoor

_Ilona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:37

inderdaad je toont wel iets ouder maar zou me er niet druk over maken hoor. Ik toon veel jonger dat is minder leuk. Moet overal je legitimatie bij je hebben enzo. Ik zou er blij mee zijn hoor!

hunter87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:38

noujah als je met stappen iedere x van die 'oude' mannetjes op je af komen is ook niet al te leuk.. :S

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:38

Ik vind het wel positief, hoor
Ik ben 23 en ik word van 16-29 geschat. En da's soms niet echt makkelijk... Vooral 16 vind ik niet echt leuk, 't is niet zo dat ik bij een discotheek m'n id moet laten zien, maar juist als je een serieus verhaal ophangt dat mensen je wazig aankijken. Je ziet ze gewoon denken: 'En wie ben jij dan wel niet?'. Het is nu wel makkelijk, ik ben nu 1e jaars en zit dus tussen de 18--jarigen (naja, ze zijn nu allemaal al wel iets ouder alweer), val ik ook niet zo op.
Ouder geschat worden zie ik als een compliment. Op m'n 19e werd ik 24 geschat. Dus toen ik zei dat ik toch echt 19 was zei diegene: maar je bent zo wijs!

Tips heb ik niet echt, het ligt denk ik vooral in je oogopslag, misschien dat je daar iets met make-up aan kunt doen?

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:40

Kleed je leuk
Dat toont ook vaak jonger.
Doe je haar lekker los, zo opgestoken ziet er ook ouder uit.

Veel succes verder!!

tanya89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:40

Mss eens wat kapsels uit proberen? Kort maakt vaak jonger. Dus je zou het kunnen proberen

hunter87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:42

en wat zou ik dan moeten doen? ik moet op me werk (kapster) er representief er uit zien qua makeup. ik gebruik egienlijk niet veel omda tik er niet van hou, het enigste wat ik gebruik is mascara en oogschaduw(meestal in naturelle kleurtjes) zo heeeel heeel af en toe gooi ik een bruin lijntje onder me ogen.

tanya89: ik ben kapster en langer haar maakt juist jonger (ben het nu ook express aan het laten groeien)

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:55

Ik ben niet zo'n make-up wonder helaas. Geen idee hoe je je jonger kunt laten lijken, sorry! Misschien iemand anders?

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 18:02

toen ik zo oud was als jij werd ik ook altijd ouder geschat [vanaf mijn twaalfde al trouwens], maar sinds ik echt oud geworden ben laten we zeggen vanaf over de 35 ofzo word ik juist altijd veel jonger geschat.
echt 10 jaar jonger dan ik ben [heerlijk!].
misschien gaat het bij jou ook zo?
ik denk overigens niet dat er iets is wat je daaraan kunt doen, dat ís gewoon zo, heb je niet in de hand en heeft volgens mij ook meer met je uitstraling als met iets anders te maken.

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 18:06

wat?! eind 20?
nou vind ik niet hoor marijk
ik zou je zéker niet ouder dan 20 schatten..
ik wordt ook altijd boven de 18 geschat, terwijl ik 16 ben.
Ik zou in ieder geval niet te werk gaan met anti-rimpelcreme of zo want dat werkt toch niet
ik zou je gewoon zo gedragen zoals je je voelt en je er niets van aantrekken, ookal klinkt dat misschien heel bot en makkelijk gezegd..
succes

Maaaike

Re: jonger uit zien??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:35

Ik snap je punt, ik heb het precies omgekeerd. Ben bijna 19, maar mensen schatten me vaak tussen de 14-16 !
Ben er inmiddels wel aan gewend, mn zusje en andere familieleden hebben dit ook, zien er veel jonger uit, dus ben er inmiddels echt wel aan gewend .

Leerlingen in mn stageklas dachten de eerste keer dat ik er kwam dat ik gewoon een nieuwe leerling in hun klas was

tanya89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:42

hunter87 schreef:
en wat zou ik dan moeten doen? ik moet op me werk (kapster) er representief er uit zien qua makeup. ik gebruik egienlijk niet veel omda tik er niet van hou, het enigste wat ik gebruik is mascara en oogschaduw(meestal in naturelle kleurtjes) zo heeeel heeel af en toe gooi ik een bruin lijntje onder me ogen.

tanya89: ik ben kapster en langer haar maakt juist jonger (ben het nu ook express aan het laten groeien)

oh oke bij mij maakt het me wel jonger

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:14

blijf met die zalfjes en pilletjes enzow van je lichaam af, en blijf wie je bent,

je mag ook blij zijn dat ze je maar slechts 2 jaar ouder schatten, want ebst een compliment is, wees blij dat ze je niet jonger schatten... later op je 40 is dat leuk maar nu niet.. begrijp je

toen ik 19 was zei ooit iemand tegen mij dat ik van zijn generatie was, 26.... nou dat is geen compliment meer...

D_Travis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:48

Mijn vriend zat naast me bij de computer en ik heb je foto op je profiel laten zien zonder te zeggen hoe oud je bent.. Hij zei dat je er in je ogen jong uit ziet. ( hij schatte je ook 17-18 jaar)
Maar hij vond dat je door je haar en je haarkleur ouder lijkt..
ik denk dus dat de grote verandering in je haar moet zitten om er jonger uit te zien!
je hebt namelijk wel een jong gezichtje..

Hoop dat je er wat aan hebt..

maaike100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:53

je lijkt er wel iets ouder uit te zien ja maar ik vind wel dat je er nou ook weer niet veel ouder uitziet!
wat je er aan kan doen is ff denken...uhh...je haar iets anders of weet ik veel

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:51

Twee staartjes in en een paardrijbroek aantrekken en een stom T shirt..

van de zomer ging ik zo tanken bij het tankstation met de trailer en toen vroegen ze naar mijn rijbewijs...

ik ben 26...

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:41

ik word altijd jonger geschat dat zal misschien vanwege mijn lengte in combinatie met uitdrukking zijn maar ik ben 21 en zwanger op dit moment maar als ik ergens loop zie je de mensen gewoon denken van jeetje dat "kind" nu al zwanger?

ik gebruik make-up maar ook naturel en niet altijd omdat dat teveel werk is, werd onlangs nog gevraagd naar mijn id toen ik sigaretten wilde halen

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:44

Als ik jou was zou ik me er absoluut niet druk over maken. Pas als je 40 bent en ze gaan je 60 schatten, dan is het foute boel

Ik heb even je foto in je profiel bekeken en je toont inderdaad iets ouder, maar dat is toch niet erg? Je ziet er nog steeds uit als een hele leuke jonge vlotte meid.

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:50

Als ik je zo zie schat ik je ook 26 ofzo... sorry maar de manier waarop je haar zit, je kleding etc. daardoor zie je r gewoon wat ouder en wijzer uit.. maar niet negatief ouder.. ik bedoel je ziet er goed uit hoor. je lijkt alleen veel wijzer en ouder dan een gemiddelde 17 jarige... als je wel naar die leeftijd geschat wil worden.. tjahh ik zou zeggen ga naar de coolcat en de wonderwoman koop daar wat sexy kleding doe andere make up op en laat je haar los hangen enzo.. als je kleding bij de esprit,mex of sting ofzo gaat kopen dan zie je er alsnog ouder uit..

Mischien moet je je er ook niet zo druk om maken, je ziet er toch goed uit! En ouder gescaht worden kan ook zijn voordelen hebben! Geloof me maar want ik ben ook 17 en ik word ook 20 geschat gehehe vooral in de beroepsfeer erg handig

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:22

Ik snap hoe je je voelt.Ik heb het net andersom ik ben 30 en ze schatten me vaak 24/25 nu zit ik er niet echt meer mee maar toen ik 25 was en ze me 18 schatte vond ik dat niet leuk.

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:34

Ik zuo me er ook neit echt druk over maken. Wel grappig, want rond die leeftijd hoor je juist vaak dat meiden ouder geschat willen worden.

Doe twee vlechtjes in en een cap. Op die manier denken mensen soms dat ik een jaar of 13 ben ipv 20

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:09

Ah, Marijke. Ik zou me er niet té druk over maken als ik jou was. Je ziet er leuk en goed uit, dat is het belangrijkste. Ik snap best dat het af en toe vervelend kan zijn, maar zou je het omgekeerde minder erg vinden (jonger gecshat worden)? Je hebt zelf meer verstand van kapsels e.d. dan ik en wat betreft je make-up kun je naar mijn idee niet zo heel veel veranderen. Erg moeilijk dan. Hm, succes ermee. Als ik een briljante ingeving krijg, laat ik het je weten.