Flauwvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ziiggy__

Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 18:29

De laatste tijd eet drink en slaap ik echt heel slecht,, Ik heb z'on vermoeden doordat (mijn beste maatje) mijn paardje dus ben ik (mischien) straks voor goed kwijt,, ze word mischien verkocht en gaat naar het buitenland.. (ergens ver weg) ik wil of kan het niet verwerken dat het een keer moet,, en dat die keer nu is..

Doordat ik zo slecht eet de afgelopen paar dagen ben ik een paar dagen geleden ( voor het eerst ) flouwgevalllen op het werk,, een paar dagen later nog een keer,,!! Ik wil meer eten maar ik kan het niet,, ik wil meer slapen maar ik kom niet in slaap,, pfoew., ik weet het niet meer ik wil echt niet nog eens flouwvallen.. Nu is het nog gebeurt toen ik stond maar stel dat ik straks aan het paardrijden ben en ik val flauw ik wil niet weten wat er dan gebeurt,,!!
Ik ben mezelf gewoon aan het dwingen meer te eten,, en prop mezelf vol maar het komt er net zo hard weer uit als er in..!! Oww wat moet ik doen ??

imd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:31

Heb er ook wel eens last van, gewoon duizeligheid.. Het schijnt dat veel zout (chips , bijv.) en veel water goed voor je is..

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:54

hmm klinkt niet zo leuk , maar mischien moet je proberen om je eten wat lekkerder te maken . en een keer heel laat naar bed te gaan en dan daarna lekker uitslapen.