Vraagg..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rosan

Vraagg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 22:15

Hoi..

Ik heb dus een vraag.. Ik ben net naar de ortho geweest en ik moet dag en nacht elastiekjes dragen.. Maar ze zeiden dat ik ze echt niet uit mocht doen.. Maar met tandenpoetsen gaat dat echt niet met die elastiekjes
Doen jullie ze met tandenpoetsen gewoon uit of laten jullie ze in? En hoe poetsen jullie dan..?

Noppes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:05

Met tandenpoetsen kan je die gewoon uit doen hoor! Je moet die elastiekjes toch ook vervangen? Dan heb je ze ook even uit, niet echt lang natuurlijk, maar tandenpoetsen lijkt me geen probleem. Met elastiekjes in lijkt me erg onhandig inderdaad

Kieffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:33

ik liet ze altijd uit, en dan een paar dagen voor ik naar de ortho moest deed ik er snachts een paar over elkaar in
Niet de goede manier, ik raad het je ook af, maar ik kreeg altijd te horen dat ik t goed deed...

_Blacky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:40

Ik had ze ook niet vaak in.
alleen een paar dagen voor dat ik naar de ortho moest deed is ze kruislings door me mond)kan je mond niet meer open'
maar de ortho vrog zich altijd af hoe het kon dat het bij mij zo snel ging±D

dutchy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:40

Ik had die stiekjes echt noooit in. Alleen voordat ik naar de ortho ging deed ik ze even in.

Maar ik weet wel zeker dat je ze uit kan doen met tandenpoetsen, anders lukt het toch niet en als je de stiekjes moet verwisselen dan moeten ze ook uit toch?

Twaalf

Re: Vraagg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:14

Met eten en tandenpoetsen deed ik ze altijd uit..
ik had ze vooral 's nachts in, omdat ik er dan toch niks van merk.
Overdag deed ik ze weinig in .

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:28

Oh god, ik heb ook elastiekjes ghad. alleen al als ik eraan denk wordt ik niet goed.
Ik had ze in het begin wel in, maar deed ze uit met eten en tanden poetsen. Steeds vaker droeg ik ze niet meer en heb ze op een gegeven moment gewoon uit gelaten

rosan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 17:18

Oke dank jullie wel, ik vond het ook niet echt gaan, doe ze nu met eten en tandenpoetsen gewoon uit evengoed bedankt..