Last van benen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesRixt

Last van benen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 20:20

wie weet wat dit kan zijn, wanneer ik een paar meter gelopen of gerend heb krijg ik hele erge last van mijn enkel en knie, zo nu en dan blijf ik ook 'knakken' zoals je wel eens hebt als je op staat dat je ineens 'knak' hoort, dit is dan normaal één keer maar bij mij kan dat dus zo een kwartier door gaan bij elke stap die ik doe, zou het kunnen dat het komt dat ik zere benen heb doordat ik (te) veel loop, skeeler of ren??

Alvast Bedankt

debbiejansen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:43

nee ik denk het niet maar als je staat en je voeten tegen elkaar houdt zijn ze dan regt??

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:50

Ik heb heel erg als ik buk dat mijn knieen heel erg knakken.
Steeds als ik dat doe.
Voor de rest zou ik niet weten hoe het zou kunnen komen.

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:09

Ik heb ook altijd veel last van mijn knieen en enkels gehad. Uiteindelijk maar een keer mee naar de dokter gegaan, benen helemaal onderzocht, niks mis mee. Uiteindelijk bleek dat mijn voeten niet goed staan. Daardoor kun je dus echt overal last van krijgen, voeten, enkels, knieen, liezen, rug, enz. Ik denk dat je het het beste gewoon even kan laten onderzoeken. De problemen met mijn voeten zijn gewoon opgelost met steunzolen, had ik dat nou maar eerder gedaan. Jarenlang met pijn rondgelopen. Maar echt even laten onderzoeken, misschien is het makkelijk op te lossen, iig fijn als je weet wat het is.

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:15

ik heb wel eens gehoord dat het te maken kan hebben met je kraakbeen tussen je gewrichten

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:33

Hoe oud ben je?
Het zou met je groei te maken kunnen hebben. Ik heb hier tot een paar jaar geleden ook erg veel last van gehad. En heb het zo af en toe nog wel eens.

MarloesRixt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 20:10

ik ben 14, verder ja ik weet dat mijn voeten niet een gelijke lengte hebben (zo'n halve centimeter) maar zou het daar aan kunnen liggen dan?

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:34

Geen idee, zou best kunnen. Mss dat je voeten daardoor ook in de verkeerde stand staan of dat je gewicht niet goed verdeeld is ofzo...

MarloesRixt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 13:08

hmm zou best kunnen, ik ben dus 14 jaar oud, 1.80 lang en 50 kilo voor mensen die dat willen weten

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 14:29

Ik gok op een tijdelijk foutje door een groeispurt.
Ik heb in mijn groeispurten-tijd pilletjes gehad: Calcium-Magnesium-Zink, die hielpen bij mij toen heel goed.