Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Met aspirines zo veel innemen moet je erg uitkijken. Aspirines kunnen nogal goed je maagwand beschadigen namelijk, met bijvoorbeeld een maagbloeding tot gevolg. En daar heb je echt niet veel aspirine voor nodig...
Ik weet niet om wat vor pijnen het gaat en hoe vaak, maar alternatieven zijn bij spierpijn of menstruatie pijn (zijn maar voorbeelden natuurlijk) Ibuprofen, en bij bijvoorbeeld hoofdpijn paracetamol, eventueel met cafeïne...
pretty_lover schreef:ik heb vooral last van hoofdpijn buikpijn menstuatie pijn enzo.. ik gebruik daarvoor advil anderen krijg ik niet weg die blijven hangen in mn keel
Nickeltje schreef:Probeer eens ibuprofen. Ik had ook erg buikpijn in mijn ''feestweek'' en paracetamol ofzo (wat ook in Advil zit) deed erg weinig, maar ibuprofen deed dat wel. maar dan wel als ik eerst een pil van 400mg nam (niet 200mg) en een stuk later op de dag nog een. Dan zit je nog steeds ruim binnen de toegestane maximum dosis, maar omdat je per keer dat je slikt een sterkere dosis neemt, werkt het iets sneller, maar vooral langer. En Ibuprofen is een stuk veiliger voor je maagwand dan aspirine.
Probeer het eens. Het is ook gewoon bij de drogist te krijgen...
Nickeltje schreef:En paracetamol voor je nieren...
Uitproberen dus wat bij jouw pijn het prettigst werkt...