Knarsetanden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Knarsetanden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 14:08

Wie doet dit?
Mijn vriend heeft de neiging dit te doen in zn slaap, al wist hij het nooit tot ik het hem kon vertellen omdat ik de hele nacht naast n knarsetandend persoon had gelegen.
Nu kregen wij een beetje het id dat het uit irritatie kwam. met zn 2en in n 1 persoons bed is een beetje krap, en toen hij bij ons op vakantie kwam logeren en mn broertje begon mn pa uit te schelden omdat ie zo aan het snurken was deed ie het ook, en toen lag hij alleen in bed.

Zijn er ook dingen die je kunt doen om het te verminderen ofzo?

ik heb er dus echt geen verstand van

Lotje02

Re: Knarsetanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 14:29

ik doe het ook wel eens. Niet hard, maar is wrijf meer met mijn tanden over elkaar. Er zijn wel bitjes die je in kunt doen. Anders even aan je tandarts vragen.

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:08

Ik slaap inderdaad in drukke tijden ook slechter, compleet met knarsetanden en slaap wandelen. Het heeft me al kiezen gekost!! Maar er zijn inderdaad bitjes voor te krijgen. Die zitten niet heel erg lekker, maar ze helpen wel.

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:16

ik ga t doen als ik een naar geluid hoor, vork over een bord of nagels over iets heen, op me vork bijten etc.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 16:19

dat lijkt me ook irritant ja als je wakker bent en het dan doet.

Mn vriend doet het echt alleen als iets hem lijkt te irriteren, bijvoorbeeld als hij zich niet goed kan omdraaien in zn slaap of als hij een vreemd geluid hoort in zn slaap.

Ik weet dus niet of hij het ook doet als ik er niet ben... maar als we elk in n enkel bed liggen of samen in n 2 persoons bed heeft hij er wel minder last van

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:27

ik doe het enorm luid, mijn vriend wordt er paar keer per nacht wakker van en ik sta op met kaakpijn en hoofdpijn.... er bestaan beugels voor, maar het ligt waarschijnlijk aan de stress (bij mij toch), dus eerst maar daaraan werken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 14:46

ja zoals ik idd al meer hoorde is stress een grote factor... mn vriend beweert bij hoog en laag dat hij het niet had voordat er iemand bij hem bleef slapen (lees samen in 1 bed). dus misschien dat het idd toch iets is van irritatie..