Gedouched; extreem rimpelige handen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equira

Gedouched; extreem rimpelige handen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 18:51

Ik heb sinds een weekje iets heel vreemds; als ik onder de douche vandaan kom heb ik echt extreem rimpelige handen. Dit heb ik nog nooit gehad, mijn vingers rimpelden wel altijd, dat is volgens mij ook vrij normaal. Maar nu echt de hele binnenkant van mijn handen, echt tot mijn pols. De huid is dan ook echt hard en stroef en het duurt ongeveer een half uur voordat het helemaal weggetrokken is.... Ik vind dit niet echt normaal, waar kan dit aan liggen en wat zou ik er aan kunnen doen. Make-up opsmeren met die rimpel-klauwen is nu eenmaal niet handig En het ziet er gewoon ronduit goor uit moet ik zeggen.....

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:55

Dan douche je gewoon te lang toch? Ik had dat vroeger toen ik tenminste een uur in bad lag.

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 19:01

Ik douche niet ineens langer... Zo'n 20 minuten ofzo, dat doe ik altijd al. Ik heb hier pas een week last van, daarvoor lang niet zo erg.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:04

Van te voren insmeren met een voedende creme, denk dat het wel kan helpen. (niet 1 minuut van te voren maar 10 minuten of half uur)
Denk dat het komt omdat het nu nogal droog is buiten en je handen daarop reageren.

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:50

ik denk dat moonchloe wel eens gelijk kan hebben ik heb er in de zomer ook meer last van dan in de winter maar een goede handcreme doet wonderen

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:42

Ik heb het soms al als ik maar 10 minuten sta te douchen, gelukkig niet vaak en alleen mijn vingers zijn dan gekreukt
maar als ik mijn handen gewoon even met babyspul [zwitsal] insmeer heb ik nergens meer last van [uur van tevoren ongeveer]

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 16:32

Ik heb nog geen tijd gehad om handcreme te kopen, maar dat zal ik eens proberen. Het ziet er zoooo vies uit en duurt zo lang voordat het weg is. Mijn vingertoppen had ik ook altijd al, maar dat was ook zo weer weg. Maar nu dus mijn hele handen..... En het is veel "harder", als mijn vingertoppen gerimpeld had waren ze nog wel altijd vrij zacht. Maar mijn handen zijn nu net schuurpapier als ik dus die rimpels heb.