Ik heb al een tijdje last van me verstandkiezen ben door de tandarts door gestuurd want die wou ze al zelf niet er uit halen.Nu moet ik aankomde maandag naar de kaakchirug om ze er uit laten halen maar ze zitten er schreef in me kaak. Doet het pijn na de verdoving en hoeveel last heb je er van.
Door de verdoving voelde ik daar weinig van. Alleen als de verdoving uitgewerkt is zul je misschien wat last hebben. Maar zoals marleen al zegt, het verschilt per mens.
Hey, ik heb ook mijn verstandskiezen eruit laten halen. Rechtsonder...dat deed geen pijn...alleen had ik een rottig gevoel toen de verdoving eruit ging. Een maandje later hebben ze linksonder eruit gehaald en dat heeft wel zeer gedaan...steeds een kloppend gevoel en een drukkend gevoel en weet ik veel wat allemaal. (misschien was het achteraf ontstoken ofzo, ik weet het niet...het was namelijk ook met een weekje weg) En weet het rottige gevoel van de verdoving die uit je lip en mond trekt!!! Bovendien had ik beide keren het gevoel dat ik een hele dikke kop had...best irritant, maar het was niet zo...puur het gevoel wat ik erbij had.
Het ligt er dus maar net aan en je kunt dus niet echt zeggen of het pijn doet of niet.
Ik wens je veel sterkte maandag en ik zal duimen dat je maar niet veel last mag hebben
Mijn vriend was er doodsbang voor maar het is hem reuze mee gevallen. Als de verdoving uit is gewerkt kun je er wat last van krijgen, maar dat verschilt per mens zoals gezegd. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was, laat het over je heen komen. Als ik alle verhalen zo hoor valt het reuze mee(heb het zelf nog niet mee gemaakt, wel gezien hoe het bij mijn vriend ging)
Bij mijn vriend zijn ze in december en in februari getrokken (eerst de ene kant en later de andere kant). Hij heeft er echt amper last van gehad. Misschien één keer een poedertje gehad tegen de pijn.
De mijne hoeven er nog niet uit, maar als het bij mij net zo gaat als bij hem, dan ga ik lachend naar de chirurg of de tandarts.
Het valt reuze mee, tenzij je een inval-kaakchirurg hebt die niet goed verdoofd en je tand er niet uit krijgt .. Veel sterkte in ieder geval! Het zal erg meevallen hoor .
En het compliment krijgen dat de kaakchirurg nog nooit iemand had gezien met zulke sterke kiezen is ook niet prettig, maar bij de meeste mensen valt het wel mee!
mn vriend heeft het in het ziekenhuis laten doen onder narcose! dat was neit echt pijnliujk, heb zlef 4 gewone kiezen laten trekken onder verdoving en was ook neit pijnlijk, voelde alleen vreemd en bloede ontzettend
Ik heb absoluut gaan pijn gehad, het enige vervelende vond ik, dat je het gekraak van je kies hoorde, maar het deed absoluut geen pijn.
Ik weet niet of je een ontsteking eronder hebt zitten, in dit geval weet ik niet of het pijnlijk is.
Als je klaar bent, zou ik gelijk ijs op de wang leggen, dat verminderd de zwelling. de napijn valt ook erg mee, maar verschild per mens. Ik kon de eerste paar dagen niks hards eten en amper mn mond opendoen ( is wel ontzettend goed voor de lijn ) Ik moet over 3 weken mn andere 2 kiezen eruit laten halen, maar ik zit er absoluut niet tegen op.
Ik heb anderhalve maand geleden m'n 4 verstandskiezen laten trekken. Ik was onder narcose... De eerste 3 dagen moet je heel veel ijs leggen, al is dat helemaal niet leuk. Ik heb te weinig ijs gelegd met het gevolg dat m'n mond helemaal niet meer open ging...
Hoi ben ik weer ben net terug uit het ziekenhuis. Me wangen zijn klein beetje op gezwollen doet wel pijn en trekt een beetje moest goed coolpack op me wangen houden. Ben wel giga misselijk en heb hechtingen
Ik heb de 2 bovenste laten trekken... binnen 5 minuten stond ik buiten met de kiesjes
Meestal heb je er boven geen last van omdat zo het bloed eruit kan, op de onderkaak kan het nog wel eens ontsteken en heb je uiteraard meer last. De verdoving was een beetje irri want al het water viel uit mijn mond wat ik probeerde te drinken
Ja mijn tong was helemaal verdoofd haha ik er maar aan trekken haha. Ik heb me kiesjes ook mee waren flinke knoepers. De kaakchirug vond ze ook vrij groot
Veel beterschap! Gewoon lekker uitrusten ! Die hechtingen trokken bij mij trouwens ook heel erg, maar dat schijnt normaal te zijn (vader van een vriend is tandarts en is bevriend met de kaakchirurg die mij geholpen heeft ).