Weet iemand hier iets op? Het maakt niet uit of ie op ze rug of zij ligt, hij snurkt gewoon lekker verder.
Ik wil ook weer es lekker slapen,

P.S. Watjes in mijn oren help niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horselover20 schreef:haha whiz das ook een idee heb ook al een keer met tandpasta lopen klooien bij hem en een veertje vond hij niet leuk maar ik wel }>
horselover20 schreef:haha whiz das ook een idee heb ook al een keer met tandpasta lopen klooien bij hem en een veertje vond hij niet leuk maar ik wel }>
horselover20 schreef:idd en als je niet kan slapen omdat manlief snurkt moet je jezelf maar vermaken en wat is nou leuker dan leedvermaak?
Oke het was niet zon hele slimme actie met die tandpasta want moest s'nachts ook nog weer de dekens verschonen maar het was het waard hoor heb helemaal dubbel gelegen...
volgende missie is: pinkie in een kopje water en dan plassen maar... heb er nu al zin in
Whiz schreef:horselover20 schreef:idd en als je niet kan slapen omdat manlief snurkt moet je jezelf maar vermaken en wat is nou leuker dan leedvermaak?
Oke het was niet zon hele slimme actie met die tandpasta want moest s'nachts ook nog weer de dekens verschonen maar het was het waard hoor heb helemaal dubbel gelegen...
volgende missie is: pinkie in een kopje water en dan plassen maar... heb er nu al zin in
Oooooh Die is echt gemeen.. hahaha...
Lig in een deuk hier..... . Ik denk dat als ik dat flik.. dat het me niet vergeven wordt.