snurken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

snurken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 11:52

Mijn vriend snurkt verschrikkelijk, ik lig er echt hele nachten wakker van.
Weet iemand hier iets op? Het maakt niet uit of ie op ze rug of zij ligt, hij snurkt gewoon lekker verder.
Ik wil ook weer es lekker slapen,
P.S. Watjes in mijn oren help niet.

Maud_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:05

Geef hem een por en zorg dat hij op zijn zij gaat liggen. Meestal is het dan over.

Mar_Nimbus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:09

die van mij ook
heb ik naar de kno arts laten gaan en die mag nu een slaap test gaan doen om te kijken of er iets aan gedaan kan worden
gewoon langs de huisarts sturen

saweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:13

hoi mijn vriend snurkte ook erg nu heb ik bij de drogist (kruidvat, etos, da) sleepzz snurkspray gehaald. dat moet hij achter in de keel spuiten en het werkt super goed hoor hem bijna niet meer.

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:18

de mijne doet het ook verschrikkelijk ik schop hem gewoon vast tegen de muur net zolang tot hij stopt!

het is wel erg vervelend maar ik zorg er gewoon voor dat ik eerder slaap dan hij, en dat werkt perfect

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:21

Haha ik ga altijd met mijn vinger heel licht over zijn lippen heen.... dan draait tie als een gek om.. en is het afgelopen. En soms om te pesten doe ik het nog een keer.....of twee, of drie

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:23

haha whiz das ook een idee heb ook al een keer met tandpasta lopen klooien bij hem en een veertje vond hij niet leuk maar ik wel }>

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:28

horselover20 schreef:
haha whiz das ook een idee heb ook al een keer met tandpasta lopen klooien bij hem en een veertje vond hij niet leuk maar ik wel }>

Heerlijk toch... een beetje pesten....

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:28

horselover20 schreef:

Heerlijk toch... een beetje pesten....

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:30

chips dubbel post.. en ik kan em niet meer verwijderen

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:31

idd en als je niet kan slapen omdat manlief snurkt moet je jezelf maar vermaken en wat is nou leuker dan leedvermaak?

Oke het was niet zon hele slimme actie met die tandpasta want moest s'nachts ook nog weer de dekens verschonen maar het was het waard hoor heb helemaal dubbel gelegen...

volgende missie is: pinkie in een kopje water en dan plassen maar... heb er nu al zin in

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:33

horselover20 schreef:
idd en als je niet kan slapen omdat manlief snurkt moet je jezelf maar vermaken en wat is nou leuker dan leedvermaak?

Oke het was niet zon hele slimme actie met die tandpasta want moest s'nachts ook nog weer de dekens verschonen maar het was het waard hoor heb helemaal dubbel gelegen...

volgende missie is: pinkie in een kopje water en dan plassen maar... heb er nu al zin in

Oooooh Die is echt gemeen.. hahaha...

Lig in een deuk hier..... . Ik denk dat als ik dat flik.. dat het me niet vergeven wordt.

wreckh

Re: snurken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:39

Ik ken het probleem. Heb mijn vriend opgenomen met de telefoon. T is dat ik niet weet hoe ik dat op bokt moet zetten. Echt als je het hoort.....

Ik ben ook begonnen met hem te pesten. Hij kon het niet waarderen. Ik heb nog geen oplossing gevonden, misschien idd straks even naar de drogist zo een snurk spuitje halen. Wie weet..

Zonnebloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 14:46

Whiz schreef:
horselover20 schreef:

Oooooh Die is echt gemeen.. hahaha...

Lig in een deuk hier..... . Ik denk dat als ik dat flik.. dat het me niet vergeven wordt.

gewldig, zou dat echt werken?
Enne ook als ik hem een por geef zodat ie op ze zij ligt snurkt ie gewoon lekker verder

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:50

dan moet je het net zoals ik aanpakken gewoon gemeen zijn en hem zelf het bed laten verschonen (hij plast toch ik niet) en dan proberen eerder te slapen als hij.

Maar_kl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:35

ik geef hem altijd een schop of een duw en zeur net zo lang of hij op zijn andere zij wil gaan liggen hahaha

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:05

Me vriend snurkt ook wel ..
Maar daar heb ik wel van wakker gelegen..
En toen ben ik wel weer in slaap gevallen!
Maar toen zei zijn moeder van Ja , dn trap / sla je hem dat ie moet ophouden!
Toen begon hij te zegge dan slaap ik wel gewoon op de bank dan!
maar daarna heeft ie het niet meer gedaan
Hoop ik!