Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben erg benieuwd hoe de uitslag morgen zal zijn. Ik hoop dat mijn nieren nog niet verder achteruit zijn gegaan. Ik laat het jullie in ieder geval weten. Ik ben zelf erg blij dat ik nog niet aan dialyse hoef te denken, dat hoop ik nog lang uit te kunnen stellen. Ik hoop dat mijn nieren me nog even niet verder in de steek laten.
Het vervelende vind ik dat ik totaal geen fut heb, werken is nog steeds verschrikkelijk vermoeiend en halve dagen is meer dan zat voorlopig. Ik speelde al een jaar met het plan om ander werk te zoeken, dat is niet omdat ik ziek ben geworden, maar het feit dat ik nu in de ziektewet zit ( weliswaar gedeeltelijk ) gooit roet in het eten. Ik heb geen enkele kans om nu ergens anders aan de bak te komen.
Hetgeen wat me nog het meest raakt zijn de psychische stemmingswisselingen, heb af en toe ineens last van erg
emotionele buien, nog meer dan ik al had. Ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan en me te uiten naar mijn vriend bijvoorbeeld.
Ik hou jullie op de hoogte, en zal zeker een beroep op jullie doen als ik even mijn hart wil luchten.