Iemand ervaring met bijholteonsteking?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Iemand ervaring met bijholteonsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 19:44

Hoi iedereen,
Ik ga morgenochtend even langs de huisarts, maar wou toch even hier informatie inwinnen.

Ik heb namelijk last van hoofdpijn, maar dan enkel bij mijn slapen. Het voelt daar of er iemand met zijn platte handen tegen aan drukt. Tevens doet (klinkt heel raar) de achterkant van mijn rechteroogbol zeer, en straalt er pijn uit naar mijn rechteroor.

Heeft iemand hier bijholteonsteking gehad met dezelfde symptomen? Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes (een beetje ongeruste) Wendy

Remy

Re: Iemand ervaring met bijholteonsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:23

Het klinkt meer als migraine dan als bijholte ontsteking. Ikzelf heb vaak last van ontstoken bijholten en dan voelt het of je een baksteen tegen je neus aan hebt gehad en heb je pijn onder je wangen, uitstralend naar je jukbeen.

Die pijn achter je oogbol en druk op je slapen wijst sterk in de richting van migraine...(waar ik trouwens ook regelmatig last van heb)

Iig succes ermee en ik hoop dat je er snel van af bent.

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:24

Dat zou nog lastiger zijn... Maar bij migraine kun je toch helemaal niet meer functioneren? Heb het nu al twee dagen achtermekaar namelijk.... En nog nooit eerder migraine gehad.. (maar in ieder geval bedankt voor je antwoord!!)

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:25

hmz bij bijholte onsteking heb je last van rode en tranende ogen vanwege de druk, slecht gehoor omdat de gehoorgang ook vol zit, en vreselijke pijn onder je ogen.

Er zijn ook verschillende soorten migraine hoor

Remy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:27

Wendy_Komen schreef:
Dat zou nog lastiger zijn... Maar bij migraine kun je toch helemaal niet meer functioneren? Heb het nu al twee dagen achtermekaar namelijk.... En nog nooit eerder migraine gehad.. (maar in ieder geval bedankt voor je antwoord!!)

Hangt er van af wat je funktioneren noemt. Als ik migraine heb dan zal ik toch m'n kinderen van school moeten halen, dus verman ik mezelf en in principe funktioneer ik dan wel. Met ijzeren discipline krijg je toch nog een hoop voor elkaar. Maar eigenlijk wil je dan in een hoekje van de wereld wegkruipen....

Ik hoop echt voor je dat het geen migraine is..

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:30

Ik hoop inderdaad dat het geen migraine is!! Maar het is wel echt mijn slapen waar de druk zit, en achter mijn ogen.... Hopen dat de huisarts morgen wat kan vinden!!

ushi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:18

Ik denk niet dat het bijholteontsteking is, heb zelf voorhoofd en bijholteontsteking gehad. En volgens mij had ik niet specifiek die klachten.

Remy

Re: Iemand ervaring met bijholteonsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:43

En? Wat zei de dokter?

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 13:06

Ik heb inderdaad last van migraine.... En ik moet ook nog eens een bril.... Ben der weer mooi klaar mee.....

Bruintje_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:09

Ik heb iets van een soort chronische bijholte onsteking, ik mocht ook als ik wou het laten doorprikken, maar daar heb ik tot nu toe nog niet voorgekozen, omdat een kennis dit ook heeft laten doen en het steeds opnieuw kon laten doen.

Ik heb soms even geen last en dan wel weer, maar vind het zelf nog niet echt een heel erg probleem.

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:15

Ik heb een bijholte ontsteking gehad, had continu hoofdpijn, en als ik bukte voelde ik alles van achter naar voor komen in mn hoofd

En deed echt zo'n pijn, heel de dag door pijnstillers slikken, en was erg verkouden en mn oren zaten dicht.

En wat mijn dokter zei was dat je juist niét je neus moest snuiten bij een bijholte ontsteking, omdat die bijholte dan weer vol 'gesnoten' worden als het ware. Dus je kon alleen maar je neus ophalen, en kreeg antibiotica was een hel