Nog meer Lush fans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nog meer Lush fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:54

Sinds enkele maanden heb ik het merk Lush ontdekt, toen ik eens naar binnen ben gestapt bij hun winkel in Den Bosch.
Lush staat bekend om al haar zeep, vers gemaakt, ook badbruisballen, douchegels, cremes... alles met natuurlijke ingredienten en niet getest op dieren.

Zijn er hier meer mensen fan van dit merk? Het is helaas prijzig, dus uitbreiden van de collectie gaat(bij mij)niet zo snel,maar vind de producten echt heerlijk....

Wie nog meer?
(geen idee, of dit onderwerp hier op zijn plek staat...)

dwaallicht

Re: Nog meer Lush fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:37

Ja, ik vind de Lush winkels geweldig om binnen te kijken!
Alleen door die erge zeep-lucht krijg ik altijd wel koppijn..maar de producten zijn echt mooi, heb er helaas eigenlijk nooit geld voor.
Die roze stukken zeep met glitters, daar neem ik de volgende keer wel een stuk van mee als ik in amsterdam kom

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:40

Ja ik ben echt fan!!! Heb de zeep, shampoo-bars, gezichtsreiniging, badbruisbollen e.d. al geprobeerd. Het ruikt gewoon allemaal zo lekker en is ook nog eens goed spul. Het is wel wat duurder, maar met zo'n shampoo-bar doe ik toch al gauw een maand of 2 a 3. Die zijn uiteindelijk goedkoper dan shampoo uit een fles.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:40

het ruikt inderdaad allemaal zalig....en ook ziet het er lekker eetbaar uit haha.

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:47

Ik heb helaas de webshop ook ontdekt
Er staan dus al wat spulletjes in mn badkamer te geuren

Waar zit de winkel in Den Bosch? Wil ik toch weer es een keer heen om leuk te shoppen, kan ik daar ook wel langs natuurlijk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:47

de winkel in den bosch.ik weet de straatnaam niet,maar vooraan de stad.
als je vanaf het station naar de stad loopt,loop je die lange straat vanaf het station helemaal rechtdoor tot de T splitsing, en daar zit ie zeg maar schuin tegenover de mac donalds. op een hoekje, ernaast zit volgens mij een bagel zaakje..

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:39

echt fan ben ik niet maar ik heb er wel een paar spullen van mn broertje soort badgelatine en ik gezicht scrub

Dnies90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:25

ja wij hebben hier thuis der ook veel van

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:32

Ik ken het niet?
Waar ligt de winkel in Den Bosch?