Dat klinkt als ouderdomsverschijnselen.
Maar ik ben nog maar 15

Ik liep (voordat ik dit kreeg) een stuk of 2 keer in de week hard.
Gewoon omdat ik het leuk vind en het is goed voor mijn conditie

Maar een maand geleden ging er iets mis, wat weet ik niet, maar na een stukje hardlopen kreeg ik ineens last van mijn heup.
Ik ging een stukje wandelen en probeerde het daarna opnieuw. Maar het werd niet beter.. dus uiteindelijk ben ik maar naar huis gewandeld.
Ik ging even onder de douche, maar toen ik eruit wou komen kon ik nauwelijks op mijn rechterbeen staan. Ik kon dus moeilijk lopen..
Gewoon naar bed gegaan met de hoop dat het de volgende dag wel over zou zijn. Maar dat was niet zo, dus moest ik naar de dokter van mijn moeder.
Die heeft er naar gekeken, ik moest wat bewegingen doen, hij heeft wat vragen gesteld.
Hij dacht een verrekte spier. In een week zou het over zijn. Anders was het een ontsteking. En als dat het niet was, maar dat zou zeer onwaarschijnlijk zijn, dan was het een heupafwijking.
Mijn zus heeft namelijk ook een heupafwijking, en nog een paar mensen in mijn familie, dus het zou erfelijk kunnen zijn, ofzo

Maar goed. Ik heb dus braaf een week niet gesport. Wel gewoon naar school gefietst enzo, maar niet hardlopen, zelfs niet paardgereden.
Na die week was het wel minder, maar het is nooit echt over geweest.
Ik dacht dat het nog wel over zou zijn, dus ik heb een maand gewacht met hardlopen.. maar vanavond wou ik het weer proberen.
Ik heb gewoon rustig aan gedaan, het grootste deel van het rondje gewandeld, en kleine stukjes rustig joggen.
Maar nu.. nu doet het weer pijn. En ik baal er echt heel erg van!
Mijn moeder zei dat ik moest gaan liggen en dat het morgen wel weer over zou zijn, zo niet dan zouden we het nog wel even aan zien.
Maar ik word hier zo gek van, ik heb al pijn in mijn heup na een middagje shoppen

Herkent iemand dit misschien?