wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:01

Naar aanleiding van een ander topic ben ik toch eens benieuwd hoe mensen over borstvergrotingen denken.
Er zijn zat topics geopend over borstverkleining maar ik kan er geen terug vinden over een vergroting.
In het andere topic werd er vooral lol gemaakt en werden er rare opmerkingen gemaakt.
Zijn er hier mensen die een borstvergroting hebben ondergaan of dat zouden willen.
Zo ja,waarom,wat is de reden?
Ik weet dat hier een taboe op ligt maar toch zou ik het fijn vinden als mensen hun mening willen geven.

Saszkiia91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:03

je moet tog blij zijn met wat je hebtt
maar opzich vind ik het wel mooi, maar als je heel groot doet lijken ze keii nep.

Debsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:03

ja eigenlijk als ik diep nadenk is mijn wens toch wel een borstvergroting

en wel precies om dezelfde reden die jij aangaf in het vorige topic

Rachel_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:04

Nee, zal het zelf nooit doen. Of ik zou het echt zelf pretrtiger vinden..

Tatjanaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:06

Ik zou het juist wel willen
maar niet al te groot, een grote C denk ik. Ik heb nu namelijk een kleine B en het groeit waarschijnlijk niet meer door...

Nickeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:07

Zelf heb ik, vind ik, genoeg boezem. Maar in mijn studie (geneeskunde) komen we toch regelmatig mensen tegen die na een borstvergroting veel meer zelfvertrouwen hebben en een stuk zekerder in het leven staan. Daardoor dus ook beter algemeen functioneren en zich gelukkiger voelen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand een borstvergroting zou willen, maar ik denk wel dat het heel belangrijk is om dat wel helemaal voor jezelf en je eigen zelfvertrouwen etc te doen en niet omdat je vriend/partner het mooi zou vinden ofzo...

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:08

Ik heb dit topic geopend omdat er toch veel meiden zijn met de stille wens voor een borstvergroting.
Omdat er vaak lacherig wordt gereageerd houden ze hun wens voor zich.
Ik heb zelf een borstvergroting gehad en ben er altijd eerlijk over.
Als mensen vragen of ze echt van mezelf zijn antwoord ik altijd: ja echt zelf betaald.
Bij mij zijn de eerste twee operaties falikant mislukt,heb de derde in februari gehad en hopelijk zit het nu wel goed.
Veel mensen stellen me alle vragen die ze nooit hebben durven stellen.
En op die manier heb ik al best veel mensen kunnen helpen,puur door alle info te geven die er is.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:13

Hmm... in principe zou ik wel íets groter willen dan de A-cup waarmee ik nu rondloop, een B-cup ofzo, niet al te groot. Maar het is niet zo dat het me stoort. Ik blijf dus gewoon zo lekker rondwandelen. Ik ben redelijk happy met mezelf.

Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich er niet happy mee voelen. Dan is zo'n borstvergroting een uitkomst.

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:18

nou ik zou geen seconde twijfelen als ik de kans zou krijgen! als ik nu merk wat voor model je moet hebben voor truitjes en topjes, ik kan geen decolletee aan niks, je kijkt recht naar m'n navel, dus JA! ik zou dat zo doen. k weet zeker dat het m'n zeflvertrouwen op zal krikken*durf nu niet eens in bikine, kort topje, hempje oid, altijd maar lange mouwen en hoge kragen* maar goed, zoals post hiervoor, momenteen stoor ik me er niet genoeg aan, en besteed ik m'n cash liever aan andere dingen

keat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:25

ik heb ook een A-cupje en ik hoop nog altijd dat ze een groeispurt zullen krijgen (ik ben 16, bijna 17) maar dat zit er waarscheinlijk niet meer in. ik zou het dus misschien ook wel overwegen om een vergroting te nemen

girliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:26

Ik ben 18 en ik heb een A- CupJE!
Ik ben ontzettend dun, heb absoluut geen vet en daar ben ik niet blij mee. Ik zou mezelf graag overal wat voller zien dan dat wandelende skelet dat ik nu ben.
Ik ben dus op zich wel mooi in verhouding, maar..
Ik vind borsten mooi en ik zou ze dus ook graag meer willen. Niet te groot hoor! Gewoon een B cup.

Het probleem is dat ik het geld er op dit moment niet voor heb en als ik het laat doen, moet ik er rekening mee houden dat ze niet eeuwig meegaan en het dus nog vaker moet gebeuren (= geld opzij houden daarvoor). Daarnaast word je stofwisseling langzamer als je ouder word en dn heb ik kans dat ik voller word.
Ik wil dus wel, maar een aantal factoren houden mij (ongewilt) tegen

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:33

ik ben 14 en heb nu een redelijk grote B..
't groeit nog, dus denk niet dat ik een borstvergroting wil

Twaalf

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:49

Ik ben 19 en heb een b-cup.
Ik zou best een borstvergroting willen, want mijn borsten zijn ook nog eens ongelijk (niet erg, maar je kunt het wel zien als ik geen bh aan heb). Of ik het echt zou laten doen? Geen idee. Ik ben blij met mijn lichaam, maar (iets) grotere borsten zou wel mooi zijn .
Maar het is en blijft een lichaamsvreemd 'object', je weet niet wat dat voor je gezondheid doet (ook al zeggen dokters dat het 100% veilig is etc.).

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:20

Ik ben 20 en heb een A cup...

Mijn tietjes zijn misschien wel klein, maar ook fijn!! Ik hoef niet perse een bh aan, en ze zullen nooit erg gaan hangen. Verder heeft er nog nooit iemand bij me geklaagt. Heb wel complimentjes gehad!!

Ik ben blij zoals ik ben, waarom mijn gezondheid op het spel zetten voor iets wat niet nodig is, en het misschien wel minder maakt...

Philadelphia

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:11

mij niet gezien
lijkt me ook niet erg lekker als je moet doorzitten als je dan hele grote heb
je moet blij zijn met je zelf

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:17

Ik heb er ook over nagedacht maar ik ben als de dood dat het gaat kapselen en dat het hard wordt...

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 01:04

SylviaG schreef:
Ik heb er ook over nagedacht maar ik ben als de dood dat het gaat kapselen en dat het hard wordt...

Dit heb ik ook twee keer gehad,en dat nog naast alle andere problemen.
Ze zeggen dat onder de spier minder vaak kapselvorming voorkomt maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Heb twee keer onder de spier gehad en had ik kapsel en nu op de spier en heb ik geen last.
Ligt er ook aan of jouw lichaam een vreemd object accepteerd,tis natuurlijk niet lichaamseigen.
Als je het echt wilt moet je je eens laten informeren dan hoor je zo hoe groot de kans daarop is.

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 03:49

Ik zat er laatst ook al aan te denken. Hoewel mensen wel vaak zeggen dat ze geen neppo's willen, willen ze stiekum ook geen platte hap. Ik bedoel, ik ben 17 en heb een A! Echt belachelijk. Ik dacht eerst dat t niet zo erg was, omdat ik van boven recht naar beneden kijk en het dan een stuk groter lijkt Maar toen ik laatst eens in een grote spiegel keek, moest ik wel twee keer kijken voordat ik enige borsten kon bespeuren. Ik dacht altijd dat ik een late ontwikkelaar was, omdat ik ook nog niet ongesteld enzo en geweest, maar mijn moeder is vrij...uh grootborstig Dus ik snap er niets meer van....

Ik denk niet dat ik siliconen wil, omdat er een serieuze operatie aan te pas komt en er zeker risico's aan zitten...en ten slotte weet je niet of je het resultaat zult bevallen. Maar ik heb wel eens gehoord over hormoonpillen die ook groei bevorderen?

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 06:59

bij sommige mensen kan ik best begrijpen dat ze een borstvergroting willen hebben, maar over het algemeen vind ik dat je blij moet zijn met wat je hebt.
wat als je niet tevreden bent met het resultaat?

@nettie ik heb juist ergens op tv gezien dat je geen middeltjes op pillen moet aannemen die zeggen dat dit werkt.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:17

Ik lees een paar keer 'je moet blij zijn met wat je hebt'.

Accepteren jullie een borstverkleining meer dan een borstvergroting? Of zeg je tegen iemand die een borstverkleining wil ook 'je moet blij zijn met wat je hebt'?

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:21

borstverkleining is meestal om gezondheidsredenen toch?
of zie ik dat verkeerd?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:25

Meestal wel. Maar er zijn ook vrouwen die er geen lichamelijke klachten van hebben, maar er op psychisch gebied wél last van hebben (bijvoorbeeld omdat - meestal door mannen - eerst naar hun grote borsten wordt gekeken en dan pas naar de persoon erachter). Daar kun je je net zo ellendig over voelen als wanneer je geen (of weinig) borsten hebt.

Ik krijg iig de indruk dat 'men' een borstverkleining veel meer accepteert dan een borstvergroting.

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:50

Karin schreef:
Ik lees een paar keer 'je moet blij zijn met wat je hebt'.

Accepteren jullie een borstverkleining meer dan een borstvergroting? Of zeg je tegen iemand die een borstverkleining wil ook 'je moet blij zijn met wat je hebt'?

Een borst verkleining kijk ik wel anders naar, ik had een vriendin die erge rug klachten had omdat haar voor gevel zo gigantisch was, ze heeft haar borsten laten verkleinen, maar loopt nog steeds een beetje scheef, toch scheelt het een hoop.

sissie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:36

Ik sta er wat dubbel tegenover eigenlijk. Ik heb een B-cup, en zou in principe wel graag een C hebben. Maar dan denk ik "voor dat ene maatje nou, is het zoveel geld en pijn wel waard?"
Daarboven vind ik dat je het altijd ziet, als borsten nep zijn. En dat vind ik dan ook wel weer minder.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:40

ik heb een C cup en ze zouden van mij geen mm groter hoeven.

Maar als ik bv een A-tje zou hebben op dit moment zou ik met de volle 100% voor een borstvergroting gaan.