Hallo... Ik zit met een probleempje! Ik heb al een aantal jaar last van mijn knie! Deze wordt na inspanning dik (vol vocht denk ik). Ben toen al eens bij huisarts geweest. Deze zei dat het waarschijnlijk mijn slijmbeursvliezen (?) waren, deze waren ontstoken. Ging wel weer over als ik tijdje rustig aan deed.
Nu heb ik sinds afgelopen weekend superveel last van mijn knie! Kon zaterdag bijna niet eens lopen. Zondag rustdag gehad, me been omhoog hele dag, toen ging het wel weer iets beter. Maar als ik dan weer even loop, begint het weer. Ik ben al voor foto's geweest in het ziekenhuis, hier was niks op te zien! Ik moet nu nog een keer naar de huisarts, omdat het nog niet over is. Maar ik heb het idee dat ze me niet meer serieus nemen, omdat er niks te zien is op de foto's!!!
Heeft iemand hier ervaringen mee, of misschien een idee wat dit zou kunnen zijn. Of misschien weet je zelfs een oplossing?
Ik heb ongeveer hetzelfde, na inspanning erg veel vocht in handen en voeten, en mn knieen beginnen ook al. Ik moest bloedprikken omdat het kon dat k iets met mn nieren heb. Krijg de uitslag volgende week..