Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Het zou van alles kunnen zijn. Ik ken een meisje die dat ook had; buikpijn opgeblazen gevoel, zij kon ook niet naar de wc en ook niks meer eten. Ze bleek gluten-intolerantie te hebben (gluten eten zorgen er voor dat alles verstopt raakt in de darmen, die mag ze dus niet meer eten). Maar wat ik al zei het kan van alles zijn, misschien wel blinde darm ontsteking?
Ga gewoon naar de dokter, dan heb je veel meer zekerheid dan alles wat hier op bokt wordt gezegd. Sterkte!!!!
Eef18 schreef:Ik heb de laatste 2 weken heel veel last van buikpijn. Mijn buik (gehele lichaam eigenlijk) voelt zeer opgeblazen en ik krijg vaak steken in mijn buik of voel me slap. Ik ben al jaren aan de pil en daarmee heb ik nooit last van buikpijn gehad. Ik weet dus niet waar dit vandaan komt. Wie helpt mij met tips of ervaringen?
Maisie schreef:hihi mijn pa had ook buikpijn ( en nog) afgelopen zaterdag. zondag kon ie bijna niet meer lopen van de pijn.
naar de dokter naar het zieken huis onderzoek, echo, ct scan. en wat bleek hij had een cyste ten grote van een tennisbal achter zijn darmen. hij is zondagmiddag om 4 uur nog geopereerd en ligt nu nog in het ziekenhuis.
zo zie je maar het kan van alles zijn.