Endermologie, heerlijk!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Endermologie, heerlijk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 21:16

Ik ben zelf fibromyalgie patient, maar een tijdje geleden werd ik door een kennis op endermologie gewezen. Ik heb uiteraard info er over op gezocht, en toen een afspraak gemaakt met een huidverzorgingsinstituut.

Ik heb net de behandeling achter de rug, en wat was dat lekker zeg!! Het is een soort massage door een apparaat wat je huid omhoog zuigt. Mn huid is op dit moment zacht, en ik kan er zelfs een beetje inknijpen!!

Als je er informatie over zoekt op internet, zul je het vooral vinden onder een behandeling tegen cellulitis. Daar wordt het ook voor gebruikt, maar langzamerhand komen steeds meer medici erachter dat het ook voor andere doeleinden te gebruiken is. Misschien een idee voor andere fibromyalgiepatienten?

sanne222

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:49

Kun je er wat meer over vertellen? Helpt het echt tegen pijnlijke spieren en banden? Pakt het de diepere weefsels aan?

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 20:52

Het is gewoon een massage, die je op verschillende standen kan instellen. Ik voelde echt dat mijn huid losser was na de behandeling, en lekker zacht. In principe kun je niet echt resultaat boeken na 1 behandeling, maar het was sowieso al een heerlijke ontspanning.
Binnenkort volgt de volgende behandeling. Voor meer technische dingen moet je even op internet snuffelen.

sanne222

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:45

Klinkt goed! Ik ga eens eventjes googlen
Wat kost het ongeveer en wordt het vergoed door het ziekenfonds?