Iemand ervaring met Breastgro?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Iemand ervaring met Breastgro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 20:00

Haai!
Ik heb dus echt vrijwel geen borsten, ik ben pas 17 dus het kan nog komen, maar mocht het niet meer komen dan vraag ik het nu alvast: wie heeft er ervaring met BreastGro? Het is een natuurlijk middel (pilletjes) die je moet innemen een paar maanden en dan zouden je borsten een tot twee cupmaten groter worden.
Dit is de site: http://www.breastgro.nl/
Werkt het echt? Want ik vind het nogal duur namelijk, maar als het werkt kan ik het altijd nog eens proberen.

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:02

ik weet niet wat ik van dit soort producten moet denken. Als het 'euvel' zo makkelijk met een pilletje op te lossen zou zijn, waarom kiezen mensen dan nog steeds voor een relatief dure en pijnlijke operatie met daarbij de risico's die implantaten met zich meebrengen?

Wat trouwens ook scheelt is het gebruik van de pil. Ik ben daarmee zeker een cupmaat gegroeid. Had van mij niet gehoeven trouwens.

miss_piggy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:05

Gaan ze dan niet weer terug als je stopt met de pil?? Net zoals bij bijv. borstvoeding..

HannaBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:07

miss_piggy schreef:
Gaan ze dan niet weer terug als je stopt met de pil?? Net zoals bij bijv. borstvoeding..

lijkt me niet..

miss_piggy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:07

haha keej dan.. moet ik dat ook maar eens gaan proberen..

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:10

mwah deze producten in je lijf proppen lijkt me nu niet bepaald gezond en het geeft nog geen eens garantie. Als ik kijk naar het onderzoek wat er naar gedaan is, staat er dat er 56 vrouwen meegedaan hebben aan een onderzoek, waarvan er maar 19 de hele kuur gedaan hebben uiteindelijk, en deze hadden ook allemaal kinderen...

Aanbeveling tot vervolgonderzoek
Aangezien de steekproef relatief klein was konden er geen harde conclusies worden getrokken over bepaalde andere subgroepen zoals bijvoorbeeld vrouwen zonder kinderen. Er zijn echter een aantal zeer interessante observaties gedaan die aanleiding geven tot nader onderzoek met een groter aantal deelnemers.

niet echt overtuigend dus en waarom wil je nu al aan je lijf gaan sleutelen?

dorientjuh

Re: Iemand ervaring met Breastgro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 20:15

Ik zeg ook: niet nu al, ik wacht in ieder geval nog een paar jaar en dan zien we wel weer verder.
De pil slik ik al een aantal jaar en dat heeft bij mij niets geholpen helaas.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:29

Niet doen!
Kennis van mij heeft t geprobeerd; t werkt NIET.
Het enige wat echt resultaat heeft zijn siliconen.

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:49

Ik was ook erg benieuwd of het zou werken. (Mijn moeder stiekem ook. )
Ik denk dat de wetenschap over een paar jaar weer zó gevorderd is,
dat ze het natuurlijke proces waarmee het lichaam borsten 'maakt' kan nabootsen.
Wat bij BreastGro al beweerd word mogelijk te zijn..

Laatst bijgewerkt door Gimli_ op 08-05-06 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:49

Ik heb het zelf niet bepaald nodig maar heb al in verschillende artikelen gelezen dat het niet werkt.
Je zou aan 'de' pil kunnen gaan. Maar daar krijg je meestal alleen grotere borsten van als je al wat meer dan gemiddeld hebt.

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:50

Onide schreef:
Ik heb het zelf niet bepaald nodig maar heb al in verschillende artikelen gelezen dat het niet werkt.
Je zou aan 'de' pil kunnen gaan. Maar daar krijg je meestal alleen grotere borsten van als je al wat meer dan gemiddeld hebt.

Ik heb inderdaad totaal geen grotere borsten gekregen door de pil.
Nog steeds een bescheiden A-cupje..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:54

Op het forum van de site van yes (het tijdschrift) www.yes.nl en dan het topic beauty, daar hebben meerdere reacties op dit onderwerp in gestaan.

De pillen helpen bij sommige wel, maar ze erg duur.
Daarnaast zal je ze altijd moeten blijven slikken om het resultaat de behouden.
Als je dit niet doet krimpen je borsten weer.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:51

miss_piggy schreef:

Bij borstvoeding kom je ook niet altijd terug op je oude cupmaat, ik heb ruim een jaar later nog steeds een grotere cupmaat

Met die pillen heb ik geen ervaring, sorry!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:47

er was laatst een heel stuk over breast gro op de tv..
schijnt dat er dus wel een nadeel aanzit, omdat je dus meer weefselgoei krijgt is ook het risico op groei van verkeerde cellen aanwezig..

ik zou er dus niet aan beginnen.

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:52

Nee lekker is dat! Ik hoor trouwens ook wel verhalen over borsten die helemaal weg zijn na een bevalling hoor, het hoeft dus niet zo te zijn dat je er persé grotere of even grote borsten aan overhoudt.

Een kind nemen is dus ook niet altijd de oplossing

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 10:54

Twee kennisjes van mij hebben het gebruikt, bij de ene zoizo 2 cupmaten groter geworden in 2 maanden tijd. Hara borsten deden wel erge pijn ervan. Zij moest ze testen en het hielp dus. Nadeel is, zodra je stopt met het slikken van die tabletten, dat ze weer afnemen tot oude cupmaat.
Ik denk niet dat het goed voor je is, uit documenten van de fabriekl blijkt ook dat het kankerverwekkend kan zijn, maar dat is eigenlijk met alles wel. Had er zelf ook over nagedacht, leuk voor de zomer in je bikini, maar aan de andere kant, er zijn te weinig onderzoeken geweest en al helemaal niet op langer termijn van gebruik, wat het met je lichaam doet. Vertrouw het niet zo.

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:41

Nou meid, je bent niet de enige met dit probleem, ik ben bijna 19 en heb ook echt nog helemaal niks....
Pas niet een een Acupje :S...
Echt ik zat er zo erg mee.. liep bij de dokter enz. enz. maar ook zij konden niks voor me doen, ben aan de pil gegaan en nou je kunt nou iets zien dat er wat hoort te zitten maar nee het is nog steeds niks...
Ik hoop dus ik zo hard dat er nog iets bij komt... Ik hoef geen C cup maar een leuk Atje zou ik al heel blij mee zijn!!!

Zo niet... tjah dan wordt er wel over het een en ander na gedacht :S....

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:03

Moet je niet in geloven, ik heb bij PABO(seks-artikelen postorderbedrijf) gewerkt en zij hebben ook allerlei creme's, pillen en zelf opblaasapparaten, maar dat werkt allemaal niet.
Het is allemaal geldklopperij, dus als ik jou was zou ik je geld er niet aan uitgeven.

En je bent nog maar 17, ze gaan vast nog wel groeien hoor! haha
Toen ik 17 was, had ik een kleine B-cup, nu ben ik 19 en zit alweer aan een grote C-cup.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 14:41

Oke, bedankt voor alle reacties! Niet aan beginnen dus, en maar hopen dat het toch nog vanzelf komt.

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:20

Idd, hopen maar . Ik hoop met je mee (voor jou alleen dan, ben zelf gezegend (?) met 70C/D)

miss_piggy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:34

Ik was vandaag bij de dokter over de pil. Zij zei dat je vrouwelijke hormonen ervoor zorgen dat je vocht vasthoudt en voor je borstgroei. Sommige mensen zijn gevoelig voor dat soort hormonen, en anderen niet. Daardoor zijn de mensen met de grootste cupmaat meestal ook de wat dikkere.
Verder betekend dat dus, dat als je er al gevoelig voor bent (grote borsten) het dan het grootste effect heeft.
Maar sowieso komt het bovenop je normale hoeveelheid vrouwelijke hormonen, dus kan het toch helpen, maar niet zo veel als bij mensen die er gevoelig voor zijn.

(voor mij was dit een hoop duidelijkheid)

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:37

benangelique schreef:
ik weet niet wat ik van dit soort producten moet denken. Als het 'euvel' zo makkelijk met een pilletje op te lossen zou zijn, waarom kiezen mensen dan nog steeds voor een relatief dure en pijnlijke operatie met daarbij de risico's die implantaten met zich meebrengen?

Wat trouwens ook scheelt is het gebruik van de pil. Ik ben daarmee zeker een cupmaat gegroeid. Had van mij niet gehoeven trouwens.

Ja sluit ik mij bij aan. Alleen het laatste jammer genoeg niet. DOe mij die pil van jou!!! Slik nu al meer dan 13 jaar de pil maar ze zijn nog steeds cup A....

Noisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:31

dat heb ik nou ook...
ik zit er zelfs over te denken om ze te laten vergroten maar ik ook die spookverhalen gehoord van hoe het mis kan gaan en het is behoorlijk prijzig, dat houd me tegen....

zijn er hier ook nog bokkers die een borstvergroting overwegen of al hebben gedaan?

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:32

Noisy over dat onderwerp is hier al een topic op mensenwelzijn
ff zoeken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:34

Het werkt, máár als je 'weinig hebt' werkt het minder goed dan wanneer je al wel flink wat hebt. Bovendien moet je het blijven gebruiken heb ik gehoord.. dus dat wordt een duur grapje