blaasontsteking:(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skotti

blaasontsteking:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:01

ik heb zo ontzettend vaak blaasontsteking word der gewoon gek van! (standaart elke maand:S)
en omdat er niet echt dingen zijn waardoor je het het kan voorkomen (ja geen mini rokjes veel vitamine c blabla,doe ik al allemaal netjes)toen zij mijn colegga van joh waarom ga je niet een naar een homeopaat(weet neit of ik het goed schrijf)
heeft hier iemand ervaring mee?
of nog een handige tip??
groetjes Nicole

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:22

Cranberrysap drinken, werkt reinigend. Verder veel water drinken op een dag, steeds goed uitplassen.. pijnlijk hoor en helemaal als je het zo frequent hebt, lastig.
Verder heb ik geen eravring met een homeopaath met dit soort klachten. Wel veel succes.

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:22

ja bedankt voor de tip!~
we zoeken gewoon verder:P

Abercrombie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:26

Ik weet niet hoe oud je bent maar je kan ook veel blaasontsteking krijgen als je vaak sex hebt zonder condoom en niet meteen gaat plassen/schoonmaken na de sex..

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:27

cranberry tabletten zijn er ook die kan je langere tijd slikken.

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:28

ohh is dat zo:$
ben 18 maar we doen het eigenlijk altijd met maar dat is ook wel iets om in de gaten te houden dankje wel!!!

Abercrombie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:31

Gewoon zorgen dat als je het zonder doet alles van te voren goed schoon is en na afloop ook goed schoon houden..

Ik heb ook een abbonement op blaasontsteking

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:33

LZP -> MW

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:34

haha we zullen eens zien hopen dat het werkt want anders word ik nogal gek denk ik haha:P bedankt in ieder geval
alleen jammer da ter niemand is die ervaring heeft met homopatische middelen?!?!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:38

Ik weet wel dat sinasappelsap ook heel goed werkt. Vooral zure dingen eten/drinken dan is het eerder over.
Ik had dat eerst ook geregeld. Nu voel ik wanneer het komen gaat en begin ik al op tijd met sinasappelsap drinken en krijg ik het niet(of igg maar een beetje als ik 'te laat ben')

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:55

Hoi ik heb wel een dergelijke ervaring, weet niet of het helemaal homeopathisch is, maar ooruit :
Ik had dus ook een paar jaar terug een gigantische blaasontsteking, arts vond het raar dat t geen nierbekkenontsteking was, ik plaste dus echt bijna puur bloed (yuk)
Maar een alternatieve arts gegaan waar ik al vaker was geweest, die heeft een soort ijzerachtig ding op[ mn buik gelegd, dit aangesloten op een apparaat en daar moest ik 3 minuten aan liggen.
Ik weet niet precies hoe dat ding werkt ofzo, moest nog 2x terug en was daarna helemaal genezen.
Ik heb dus goede ervaring met, in ieder geval, alternatieve geneeswijzen, al is het miss niet helemaal waar jij naar vroeg.
Sterkte in ieder geval ermee, BO is geen pretje

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:07

Homeopathie kan wel goed helpen of denk eens aan alternatieve genezer (homeopathie, accupuntuur o.i.d )

Succes!

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:51

Echt Homeopathie is nu alles voor me!!
Ik had ook elke maand blaasontsteking! Om gek van te worden! Artsen gaven mij steeds antibiotica enz. maar goed dat is zo slecht voor je! En dood ook de goede bacterieen waardoor je weerstand weer omlaag gaat en je van een lage weerstand weer blaasonteking krijgt. Dat schoot dus niet op! Ik Ben naar een homeopaat gegaan, die heeft mijn rug gekraakt! Ik had 10 wervels scheef zitten! Je rug staat in verbinding met je organen. Nadat hij het recht had gezet moest ik elke dag 3x daags vitamine c1000 slikken, na 2 maanden gewoon 1x daags. Nu ben ik 8 maand geleden naar die homeopaat gegaan en ik heb het NOOIT meer gehad!! Ik ben hem zo dankbaar! ik ga nu voortaan met al mijn klachtjes naar de homeopaat! Het is zeker het proberen waard!!!

yyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:24

hey...

als er bloed bij zit kan het ook nog een nier of blaas steen zijn het heeft ongeveer de zelfde pijn.

en er word altijd metteen aan blaas ontsteking gedacht wat dus niet altijd zo hoeft te zijn.

mn moeder had er ook al een poos last van, ze moet nou een x gebeld worden door het ziekenhuis om de steen weg te laten bruisen ofzoiets..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:16

Ik had op een gegeven moment ook elke maand blaasonsteking en ik ben uiteindelijk bij een alternatief genezer terecht gekomen. Het is behandeld met voetreflexmassage (lekker is dat!), bachbloesems, ik moest 2 keer per dag thee maken van longkruid en 1000 mg vit c, 3 keer per dag.

Soms heb ik het nog steeds, het is een kwestbare plek van me, maar ik ken de symptomen en ben er dus veel sneller bij. Ook heb ik het nu hoogstens een keer in het half jaar, een hele verbetering dus.

Oh ja, dat verhaal over uitplassen na de sex, heeft niks te maken met het al dan niet gebruiken van een condoom.

art

Re: blaasontsteking:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:20

Cranberrysap schijnt niet zo heel goed te helpen, omdat de hoeveelheid zuur daarin zo laag is, dat het eigenlijk geen nut heeft! Beter zijn cranberrycaspules, die kun je gewoon bij de drogist halen! Dan ben je er zo vanaf. Vervelend he, ik heb er ook wel eens last van. Als je het eenmaal een keer hebt gehad, ben je er ook vatbaarder voor! Successs!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:23

Cranberry helpt alleen in het voorkomen van blaasonsteking. Om er vanaf te komen helpt echt alleen antibiotica.

art

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:26

Nee hoor, hoeft niet. Vaak als ik het al voel opkomen en zelfs als het er al is en ik gebruik die capsules en gaat het 9 van de 10 keer weg.

Zal wel niet voor iedereen opgaan, maar je kunt het proberen toch? Mocht dat niet helpen, kun je alsnog aan de antibiotica gaan. Maar ik ben zelf niet zo'n voorstander van antibiotica, tis toch troep...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:32

Tuurlijk is het troep, ik blijf het ook liever voor. Punt is alleen dat je de bacterie niet kunt doden met bijvoorbeeld cranberry capsules. Je maakt het wel een onaantrekkelijk milieu door de verzuring van de urine.

Misschien voel jij het wel eerder dan ik, tegen de tijd dat ik het voel ben ik eigenlijk al te laat en zit de ontsteking er al. Helaas.

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:36

Ik heb/had ook elke maand of elke twee weken blaasontsteking. Laatst antibiotica gehad maar het was daar niet van weggegaan. Nu ben ik net klaar met mijn penicilline kuur en moet ik het van de week even laten controleren. Ik hoop dat ik er nu wel even van af ben!!

Hebben jullie er ook zo veel pijn aan? Ik ga helemaal zweten, rillen en als ik niet ga liggen val ik flauw. Ik kan niet meer praten of wat dan ook.. allemaal van de pijn

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:38

Heb ik ook ja... ik ben er hartstikke ziek van.

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 16:51

neej dat heb ik dus helemaal neit heb nou net een afspraak gemaakt een hoeopaat (de dichst bijzijnde zit een uur verder op) en zij gaat onderzoeken of het dus alleen die blaasontsteking is of dat er nog meer aan het handje is!:S ben heel erg benieuwe hoop zo dat t help want anders ben ik radeloos:P
bedankt voor al jullie goede en praktische ideeen

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:02

Ik heb vroeger enorm veel last gehad van blaasontsteking, echt heel naar. Hierna kreeg ik nierbekkenontsteking, toen dat over was gegaan, heb ik er nooit meer last van gehad.

Heel veel drinken helpt, maar jij zegt dat je het ook doet.. Misschien eens een bezoekje aan het ziekenhuis, want het is wel erg ongezond dat jij het zo vaak hebt, je weet maar nooit..
Veel succes

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:52

Ik ben standaard aan de Cranberry capsules, preventief. Sinds ik dat doe nooit geen BO meer gehad. Daarvoor 'regelmatig'

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:53