Medicijnen tegen reumapijnen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ocean_polly

Medicijnen tegen reumapijnen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 01:01

Hoi,
ik heb sinds 2 jaar reuma (fybromyalgie) en ik vroeg me af of er meer mensen hier waren die dat hebben en of iemand van jullie er medicijnen voor heeft
zelf heb ik die nooit gekregen en loop ook niet meer bij een arts hiervoor maar heb er af en toe zo'n last van en paracetamol en ibrupofen helpen niet
weet een van jullie misschien iets

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 01:08

Hai, ik heb zelf al jaren fibromyalgie en medicijnen helpen er bij MIJ niet bij, helaas. Het enige wat wat verlichting kan geven is een warm bad en een warm bed (elec. deken), en rusten (wordt eerst de pijn erger daarna minder met geluk).
Het is uitproberen met medicijnen. Met je huisarts over hebben is het beste...

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 01:18

Dank je voor de reactie zelke
bad hebben we helaas niet
maar warm bed heb ik meestal wel door me donzen deken
wel is mijn douche altijd bijna 45 graden omdat ik het anders te koud vind

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 01:24

www.centrumdezon.nl
Hier hebben wij erg goede ervaringen mee! Niet zozeer met fybromyalgie, maar met andere dingen.

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 01:29

Dank je voor de link
ik ga het even doorlezen allemaal

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:32

Ik slik een natuurlijk middel en dat werkt erg goed,ik test dat bij mensen of het middel geschikt is.Ik werk met suplementen en natuurlijke pijnstillers die niet in de winkel te koop zijn, dat is omdat je ze ongetest niet zomaar mag gebruiken omdat de pijn dan kan gaan verergeren.Je kan me een pb sturen.

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 13:26

heb zelf geen medicijnen,maar wel een dieet,en dit werkt wel.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:31

wiet helpt ook heel goed . als je geen rook binnen wilt krijgen kun je beter een vaporyzer kopen . anders kun je ook gewoon een jointje draaien of een waterpijp gebruiken . veel mensen schrikken af van het idee drugs .. maar wat is er nou beter .. afentoe wiet of de hele tijd medicijn slikken wat behoorlijk chemisch is

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:41

Ik heb zelf ontstekingsremmende pijnstillers gekregen speciaal voor reumapatienten (weet het merk ff niet: lichtgroene pilletjes in de vorm van een appeltje) en die hielpen erg goed. Ik ben er alleen niet voor om de hele tijd onder de pijnstillers te zitten dus ik slikte ze alleen als ik 's nachts niet kon slapen van de pijn.

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 22:37

marleen_usar schreef:
Ik slik een natuurlijk middel en dat werkt erg goed,ik test dat bij mensen of het middel geschikt is.Ik werk met suplementen en natuurlijke pijnstillers die niet in de winkel te koop zijn, dat is omdat je ze ongetest niet zomaar mag gebruiken omdat de pijn dan kan gaan verergeren.Je kan me een pb sturen.

heb een pb gestuurd

verona schreef:
heb zelf geen medicijnen,maar wel een dieet,en dit werkt wel.

dat zou ook kunnen werken ja
wat doe/eet jij dan wel en niet waardoor het werkt als ik vragen mag

shadowflower schreef:
wiet helpt ook heel goed . als je geen rook binnen wilt krijgen kun je beter een vaporyzer kopen . anders kun je ook gewoon een jointje draaien of een waterpijp gebruiken . veel mensen schrikken af van het idee drugs .. maar wat is er nou beter .. afentoe wiet of de hele tijd medicijn slikken wat behoorlijk chemisch is

ha ha ja dat heeft mijn overbuurman ook idd die gebruikt dat ook
maar ik ben pas 16 en denk niet dat ze het er hier thuis mee eens zijn dan
maar is misschien wel een optie voor als ik wat ouder ben

Urielle schreef:
Ik heb zelf ontstekingsremmende pijnstillers gekregen speciaal voor reumapatienten (weet het merk ff niet: lichtgroene pilletjes in de vorm van een appeltje) en die hielpen erg goed. Ik ben er alleen niet voor om de hele tijd onder de pijnstillers te zitten dus ik slikte ze alleen als ik 's nachts niet kon slapen van de pijn.

ik heb zulk soort ook gehad alleen dan zagen ze er anders uit (wit en ze heten arthrotec) maar werkte bij mij niet echt helaas

wel allemaal weer bedankt voor de reacties

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 08:47

Ik ben ook 16 en blowde zelf eerst ook regelmatig ... als je pijn hebt is dat daarmee wel over .... ik zou het gewoon voorstellen aan je ouders met als idee er achter dat wiet beter is dan chemische troep

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 10:01

ocean_polly schreef:
ik heb zulk soort ook gehad alleen dan zagen ze er anders uit (wit en ze heten arthrotec) maar werkte bij mij niet echt helaas

Ik denk dat het dan toch andere waren, ik was van de mijne compleet van de wereld. Kon er ook echt niet auto mee rijden enzo want alles ging vertraagd Je hebt ze in verschillende sterktes en je moet de sterkste hebben

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 14:08

@shadowflower: ik zal het erover hebben thuis eens kijken wat ze zeggen

@urielle: haha ok
ik moet van de week naar me huisarts en zal hem er eens naar vragen

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:44

als je nog wat info wil hebben over wat je het beste kunt gebruiken etc kun je me PBen want daar zit veel verschil in ...