Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik slik een natuurlijk middel en dat werkt erg goed,ik test dat bij mensen of het middel geschikt is.Ik werk met suplementen en natuurlijke pijnstillers die niet in de winkel te koop zijn, dat is omdat je ze ongetest niet zomaar mag gebruiken omdat de pijn dan kan gaan verergeren.Je kan me een pb sturen.
verona schreef:heb zelf geen medicijnen,maar wel een dieet,en dit werkt wel.
shadowflower schreef:wiet helpt ook heel goed . als je geen rook binnen wilt krijgen kun je beter een vaporyzer kopen . anders kun je ook gewoon een jointje draaien of een waterpijp gebruiken . veel mensen schrikken af van het idee drugs .. maar wat is er nou beter .. afentoe wiet of de hele tijd medicijn slikken wat behoorlijk chemisch is
Urielle schreef:Ik heb zelf ontstekingsremmende pijnstillers gekregen speciaal voor reumapatienten (weet het merk ff niet: lichtgroene pilletjes in de vorm van een appeltje) en die hielpen erg goed. Ik ben er alleen niet voor om de hele tijd onder de pijnstillers te zitten dus ik slikte ze alleen als ik 's nachts niet kon slapen van de pijn.
ocean_polly schreef:ik heb zulk soort ook gehad alleen dan zagen ze er anders uit (wit en ze heten arthrotec) maar werkte bij mij niet echt helaas