Zomerdip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Zomerdip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 23:35

Hoi, ik hoop dat het hier hoort en dat mensen me niet gelijk gek gaan vinden ofzo, maar ik zoek dus meerdere mensen die een zomerdip ingaan, en liever winter hebben.

Ik weet pas sinds vorig jaar dat ik er echt enorm last van heb, het is niet zo van ik heb een hekel aan de zon maar zodra het heter word dan een graadje of 18 word (met felle zon) word ik al naar.
ik zit niet lekker in me vel en voel me niet op me gemak, zijn er meer mensen die hier last van hebben? ik zou graag met ze willen praten namelijk, bedankt

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 23:38

Tja uhm echte zomerdip kan ik niet zeggen maar ik heb het vooral in de winter... maar met warmte mij niet gezien hoor , dan maak je mij echt niet blij om iets te doen buiten, dan zit ik liever koel binnen

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 23:49

Heey ik heb niet echt een zomerdip ofzo hoor ,maar ik voel me wel het ene moment héél blij en gelukkig en ineens het andere moment ziels k*t om het maar zi te zeggen ,maar ik denk dat het bij ligt aan de pubertijd,weet niet of dat bij jou ook het geval is,of je hebt iets meegemaakt in "warmte"(zomer) wat niet leuk is .of je houd natuurlijk niet van de zomer dat kan natuurlijk ook nog sterkte (bekijk het leven door een roze zonnenbril en denk aan leuke dingen )

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 23:54

Tjah billie_ilona, ik heb migraine en dat betekent zomers weer VEEL licht dat is toch wel 1 van de grootste redenen, ik heb het ook snel benauwd, (lees: enorm zweten, rood koppie, noem maar op)
overigens als ik me wel eens okee voel dan ga ik soms toch de zon in om een kleurtje te krijgen.

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 23:57

ik heb het ook sneller benauwd omdat ik dikker ben...en dan kleven die kleren aan je lijf, zeg maar en dan wordt ik sneller chaggie als in de zomer!

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 23:58

Oow ok nu snap ik het niet leuk lijkt me dat ,miscraine sterkte ermee! ,mischien kan een pet helpen .voor in de zomer.

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 00:02

die droeg ik al toen de zon tevoorschijn kwam in de winter
maar de hele dag zo'n ding op je hoofd is ook niet altijd een pretje, weetje hoe erg dat gaat jeuken aan het eind van de dag?

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 00:06

ja dat lijkt me wel haha ,en ik word er ook gek van als ik de hele dag een pet op heb dan kan ik dingen niet goed zien haha.

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:34

Ik heb niet echt een zomerdip, maar een zomervriend ben ik ook niet .
Vind het altijd zo warm en plakkerig, en dan zie ik heel nederland zich massaal in een korte broek heisen als er een dagje mooi weer is geweest, nee word ik niet blijer van.
Geef mij maar de lente of de herfst .

Larish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 11:48

Ik word wel blijer door het weer enzo, maar kan ook niet heel erg tegen de hitte, het enige wat mij tegenzit is dat iedereen met hun perfecte lijfje in hun bikini rondstuiterd enzo. Lekker bruin, terwijl ik een bleekscheet ben. Ik heb er een gloedhekel aan!! Verder heb ik niet perse een zomerdip. Want mijn huid word er meestal veel beter van