Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joel schreef:van Rendieren, heb ooit als kleine jongen aan achterpoot op mijn borstkas gekregen in Noorwegen, en dat vergeet ik nooit meer.
Josa schreef:joel schreef:van Rendieren, heb ooit als kleine jongen aan achterpoot op mijn borstkas gekregen in Noorwegen, en dat vergeet ik nooit meer.
Gelukkig maar dat je die niet dagelijks tegenkomt.... maar een achterpoot op je borstkas?
PrinCessRomy schreef:Kikkers, ik krijg het spaansbenauwd van die dingen, en als ik er 1 zie ga ik helemaal uit me dak, dan flip ik zo erg dat mensen echt kijken zo van doe normaal mens. ik heb ook regelmatig nachtmerries en dan zit ik recht overeind in me bed, ik ga me tuin echt niet in zonder om me heen te kijken.
Vonnie84 schreef:@ ymneuss. Je verhaal is vrij herkenbaar voor mij. Ik heb het meer dat ik in paniek raak als ik ergens ben waar ik niet snel weg kan. Zoals vliegtuig, trein, drukte (je kan niet snel weg, omdat er teveel mensen zijn), ver van huis zijn, lift, autobaan (dat je moet wachten tot de volgende afslag), bioscoop, enz. enz.
Dit beheerst vrij ernstig m'n leven.
Dieuwke1989 schreef:*Is blij dat ze niet de enige is met een kikkergefliptheid.
Hebben jullie ook wel dat als je het aan iemand verteld dat ze echt zo zijn van: JAAAAAA :| ? ECHT!? Ohhh! en dan. Wat dan als je er een ziet?
.