Maar wat er nu is gebeurd... Ze hebben een flesje gemaakt met 150 doses, voor 18,89 euro. Mijn ouwe vertrouwde Flixonase had 200 doses en kost (volgens dokteronline.com) 23,22 euro. Tel uit je winst. Flixonase was gewoon GOEDKOPER!!! (dat is meestal echt niet zo, omdat de ontwikkelingskosten eruit gehaald moeten worden, daarom zit er ook patent op, anders gaat een ander met je idee aan de haal en kom jij nooit uit de kosten). Om die cent per doses (flixonase is 11 cent, apothecon is 12 cent) ga ik echt niet wakker liggen, maar waar ik wel goed van baal is dat ik nu dus bijna elke week naar huisarts en apotheek kan gaan rennen omdat m'n neusspray op is! Flixonase is met mijn gebruik (minimale dosis, van de HA mag ik nog eens gaan verhogen bij meer klachten ook) 50 dagen. Apothecon is zo'n 35 dagen. En dat vind ik irritant. Omdat er minder in zit betekent het namelijk ook dat je meer weggooit (je krijgt zo'n ding nooit helemaal leeg) en dat maakt het alleen maar duurder. Daarbij komt ook nog eens dat ik aan de verpakking niet kon zien of het al was geopend
doosje zat niet met eenp lakker dicht (zoals flixonase) en het pompje was ook niet verzegeld. Zo hoort dat volgens mij helemaal niet. Ga dus de volgende keer Flixonase eisen, vind mijn verzekering ook vást fijner, want die zitten echt muurvast op hun centjes