Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joel schreef:geen eccuus zoeken om ermee te stoppen, gewoon jezelve blijven en gewoon stoppen.
als je toch eccuses zoekt o mte stoppen met roken, ga je volgens mij automatis eccuses zoeken van waarom niet stoppen met roken en dat is een valstrik
BeLoVeD schreef:joel schreef:geen eccuus zoeken om ermee te stoppen, gewoon jezelve blijven en gewoon stoppen.
als je toch eccuses zoekt o mte stoppen met roken, ga je volgens mij automatis eccuses zoeken van waarom niet stoppen met roken en dat is een valstrik
Ik zoek dus absoluut geen excuses om niet te stoppen, volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen.
ponyzotje schreef:ik denk dat de meesten niet echt doorhebben wat de bedoeling is van dit topic...
TS weet wel hoe normaal gezien je moet stoppen, kappen die handel, en dit is ook haar vraag niet.
Ze vraagt hoe ze het kan inperken dat de dwangstoornis erger wordt.....
Jeskoo schreef:Ben nu 28 en 2,5 jaar gestopt met roken. Rookte ca. 25 peuken per dag en van de ene op de andere dag gestopt. Was het gewoonweg zat. Heb wel 2 weken pleisters gebruikt. Die zijn prijzig maar werken geweldig goed. Daarna nog een paar maanden nicotinekauwgom bij me in de tas gehouden en af en toe gebruikt als ik het moeilijk had. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu nog steeds zin heb aan roken...maar het is niet moeilijk om het te laten
BeLoVeD schreef:ponyzotje schreef:ik denk dat de meesten niet echt doorhebben wat de bedoeling is van dit topic...
TS weet wel hoe normaal gezien je moet stoppen, kappen die handel, en dit is ook haar vraag niet.
Ze vraagt hoe ze het kan inperken dat de dwangstoornis erger wordt.....
Dankje, dat is het precies. Als er niks aan de hand was dan stopte ik gelijk. Maar ik ben doodsbang voor die dwang. Ik heb zo in de put gezeten en dat wil ik never nooit weer!