Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en hijs zegt altijd als ik ga GAATJE HIER GAATJE DAAR en dan moet ik weer terug verdooft hij te weinig en boren maar
maar ik durf echt niet want mijn tandarts doet maar iets (teminste dat id heb ik altijd) maar mag niet naar een andere van me moeder
zou een oplossing zijn
dat kan jij ook doen
PrinCessRomy schreef:het zelfde als love_gino, al 4 jaar niet geweest, 5 mei weer een afspraak omdat ik een gaatje voor in me tanden heb wat dus erg zonde is.
ik ben nu idd al de doods ja omdat allebei me broers van mijn tandarts afkwamen met gigantische pijn. toch probeer ik rustig te blijven en ik neem iemand mee die een goede steun voor me isdat kan jij ook doen
Maar dat is niet een speciale angsttandarts ofzo. Maar hij weet wel hoe die er mee om moet gaan. Misschien moet je een andere tandarts zoeken en dan gelijk zeggen dat je het heel eng vind enzo en dan vragen of die alles duidelijk wil zeggen wat die gaat doen, en of het pijn gaat doen ja of nee. En iig rustig met je te werk wil gaan ofzo?
En ik meld me ook pff moet volgende maand weer net een zenuwbehandeling gehad en weet ik veel hoeveel gaatjes laten vullen
heb geen glazuur op me tanden 
sssst
en moet nui ook steeds kokhalzen met foto's maken (was eerst nietzo) heb 3 jaar een beugel gehad en moest dus maandelijks naar de tandarts. maar ik mag er nu dus niet meer heen en ga dus de eerst volgende keer naar een angst tandarts in hardegarijp, ben er dus nog niet geweest. maar lijkt mij veel prettiger! ze hebben veel meer geduld en als het goed is hebben ze ook lachgas om je rustiger te krijgen. 

)