blindedarmonsteking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ariekkie

blindedarmonsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 14:33

Weten jullie toevallig wat daar de simtonen van zijn?

en wie van jullie heeft een blindendarmonsteking gehad?

Groetjes,

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:29

Normaal koorts en een pijnlijke buik m.n. rechtsonder.

Ik heb het zelf gehad, al jaren geleden...had geen koorts, hierdoor wachte de huisarts een beetje lang met doorverwijzen naar het ziekenhuis. Gelukkig heb ik een mondige moeder.
Ik moest eerst overgeven, daarna heb ik me eerst drie of vier dagen ongelofelijk ziek gevoeld. Meeste mensen lopen gebogen van de pijn. Bewegen is vaak ook erg pijnlijk in de buik.

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:47

Uhm, heel veel pijn rechtsonder in je buik. Verder weet ik het niet meer. Ik was 9. Mijn dokter verwees ook laat door. De dag dat ik naar het ziekenhuis moest was het, wonder boven wonder, vanzelf weer over gegaan!

ariekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 16:27

Nouja, het zit dus zo.. Gister middag werd ik heel erg slap en warm koud en misselijk toen ik bij Parel was.

Dus ik naar huis gegaan en ben eigenlijk gelijk gaan slapen, totdat ik wakker werd en moest overgeven en kramp in mijn buik.

Affijn ik ben dus weer gaan slapen met in mn achterhoofd dat het wel over zou gaan.
Werd ik vanochtend wakker niet meer misselijk nog wel heel slap maar met een verschrikkelijke steek rechtsonderin mijn zij.

Waar ik nu dus nog steeds last van heb. Dus mijn tante gevoelt en ik zeggen wann het pijn deed enzovoorts dus die zei nou je moet je moeder maar even bellen of ze komt kijken voor een afspraak voor de dokter.

Maar ik voel me verder opzich wel oke maar die steek zijn verschrikkelijk.

Juco

Re: blindedarmonsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:03

Loslaatpijn is kenmerkend vvoor een blinde darmontsteking.

sunshine

Re: blindedarmonsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:23

Ik heb ook een blindedarm ontsteking gehad, ik bleef die nacht bij een vriendin logeren.
Wij gingen gezellig 's avonds ergens wat drinken, en toen begon de pijn.
Steken in mijn zij, niet goed rechtop kunnen zitten en lopen.
Die nacht ben ik wakker geworden, mijn buik was helemaal opgezet en had ontzettende pijn.

Ik dacht er verder niet bij na en dacht dat het wel over zou gaan.
De volgende dag ben ik nog met mijn moeder naar de markt geweest, nog steeds had ik pijn.
Alleen werd het steeds erger, 's avonds zijn wij naar de dokter gegaan.

Naar de eerste hulp gaan vond hij niet nodig maar dat moesten we zelf maar weten, we zijn er toen heen gegaan.
Daar hebben ze mij weer onderzocht, die nacht mocht ik nog thuis slapen maar de volgende dag op 9 uur moest ik binnen zijn voor een kijkoperatie.
Die avond kon ik bijna niet meer lopen, mijn rechterbeen niet meer optillen en liep helemaal krom.
Ik was niet misselijk of ziek verders...

Sorry voor mijn lange verhaal maar je hoeft dus niet altijd ziek tezijn.
Het bleek dus dat ik een blindedarm onsteking had.