Pil direct doorslikken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rochelle93

Pil direct doorslikken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 23:13

Ik ben net begonnen voor het eerst de pil te slikken.
Kan het kwaad dat ik over 3 weken direct door slik?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:55

Nee, volgens mij niet.
Ik weet niet precies hoe het zit als het de eerste keer is, maar ik deed het wel gelijk, en ging prima.

Kieffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:05

Nee kan geen kwaad, ik slik al door zolang ik hem heb, nooit ergens last van gehad. Wel goed opletten voor doorbraakbloedingen, die had ik wel eens op het begin, later niet meer.

xxappiexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:56

Ik heb moeten wennen aan de pil voordat hij ook echt normaal ging werken. Ik was tussendoor regelmatig gewoon ongesteld, ook al zat ik nog niet in m'n stopweek.
Dus ik weet niet of dat kan. Als nu alles goed gaat kun je het proberen, je komt er vanzelf wel achter...

loveluuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:18

Kieffer schreef:
Nee kan geen kwaad, ik slik al door zolang ik hem heb, nooit ergens last van gehad. Wel goed opletten voor doorbraakbloedingen, die had ik wel eens op het begin, later niet meer.

slik jij hem altijd door dan? das toch niet goed? wordt al beroerd als ik hem gewoon één keer doorslik

Kieffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:25

loveluuk schreef:
Kieffer schreef:

slik jij hem altijd door dan? das toch niet goed? wordt al beroerd als ik hem gewoon één keer doorslik

Ik heb een vrij moderne pil, Meliane, van mijn huisarts mag ik hem zo lang doorslikken als ik wil, mijn stiefvader is huisarts en toen ik het navroeg bij hem zei hij ook dat het geen kwaad kan. Alleen als je heel erge doorbraakbloedingen krijgt moet je vene stoppen, maar die heb ik niet.
Ik heb verder nergens last van, geen buikpijn ofzo, gaat allemaal prima

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:10

Beste Rochelle, er is pasgeleden nog een topic hierover geweest: viewtopic.php?f=136&t=574086

Waarschijnlijk staat daar veel nuttigs in. Hier een slotje.