Ik wil graag beginnen op n sportschool, maar ik ken hier (Maastricht) nog niet zoveel mensen en ik heb ook geen zin om in mn eentje te gaan sporten, kortom, wie gaat er met mij mee sporten??
Kom paardrijden bij ons in Cadier en keer en ga met de fiets naar de manege Paar keer doen en je conditie is al een stukje beter Verder heb ik hier mn skeelers en ik zou ook wel meer willen sporten maar geen geld voor (naast paardrijden ) ook nog naar de sportschool te gaan!
Ik sport bij een hele leuke sportschool in Heerlen, maar dat zal wel te ver weg zijn voor je? of niet? Ze hebben er geen powerplates, maar verder wel alles. Het is geen "kijk mij eens in mijn strakke pakje" sportschool, maar allemaal heerlijk ongecompliceerd.
Vanmorgen ben ik met de eigenaresse gaan hardlopen en dat was echt dikke pret. Ze denken er nu over om een loopgroep te starten en wij zijn vanochtend gaan testen.
Als het niet te ver weg is voor je, dan kan ik je deze sportschool echt aanbevelen en dan spreken we gewoon een keertje iets af.
ik sport bij TopFit, wel vrij prijzig maar dan heb je ook wat. Onbeperkt fitness en onbeperkt alle groepslessen mee kunnen doen. Je kunt ook powerplaten en spinning doen, maar dat kost extra en dat doe ik dus ook niet.
Nee Mijn zaak opent in September. De zaka in de rechtstraat is waardeloos te bereiken, veel te klein en ze heeft maar 3 merken. Bovendien heeft ze binnen die 3 merken ook nog eens een kleine keus. ( kijk bijv. even naar de hoofdstellen) Groetjes!