SChaam Schaam !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loverasta

SChaam Schaam !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:47

Heej Bokkers.
Ik heb iets waar ik me een beetje omschaam ik heb allemaal pukkels op m'n rug precies tussen mijn schouderbaleden.
Ik ben al naar de dermatoloog geweest en die gaf mij een zalfje mee.
Maar dat zalfje is zoo gevaarlijk het bleekt je wenkbrouwen en kleding uit !
Erg agresief spul dus.
Het juikt ook heel erg als ik uit de warme douche ben gekomen en als ik onder de zonnebank ga dan is het iets minder.
Maar met de creme lijkt het net of je pure gloor op je huid smeert zo ruikt het namelijk ook
En ik heb het ook op m'n borst.
Net boven m'n borsten en ik baal er verscrikkelijk van want ik draag altijd hoog gesloten t-shirts en ik durf niet te gaan zwemmen terwijl ik dat vroeger wel deed en ik dacht van nou en .
Maar zijn er mensen die dit ook hebben en zoja wat doen jullie er tegen ?
Xxx Anne
Please help me

SETEFURII

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:48

mja probeer je er niets van aan te trekken,
ik sta ook vol pukkels maar dan in mijn gezicht

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:48

Oke

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:49

Ik heb precies hetzelfde.. blijf dit even volgen

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:49

Oke ja maar ik smeer ook de creme niet meer op ik vind het maar eng !

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:51

is heel moeilijk erop doen.. maar je kan ook scrubcream gebruiken..
2x per week erop (niet meer) en het is niet agressief ofzo.. bij mij werkt het een beetje

Ididit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:54

Ik heb er ook nogal eens last van. Bij mij is het shampoo-allergie. Ik kan werkelijk tegen geen enkele shampoo, zelfs niet tegen babyshampoo. En toen ik eindelijk iets had gevonden waar ik wel tegen kon, stopte de winkel met de verkoop

Ik zou zeggen, probeer eens een andere shampoo of zeep, misschien kan je ook gewoon niet tegen het spul wat je nu gebruikt.

TeuntjeK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:57

je hebt ook zeepvrije shampoo,, aan te raden haha je kan hem zelfs bij de action halen die goedkope winkel

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:00

Ik heb ook last van acne op rug, en vroeger boven borsten....toen ik aan de pil ging verdween dit.
Echter nu ik gestopt ben daarme komen de pukkels weer terug, hetzij iets minder als voorheen.
Scrubben, regelmatig douchen, luchtige ademende ! kleding en zodra het weer het toelaat in top of luchtig shirtje en de zon erop.
De zon doet wonderen dan...
Maar het is erg vervelend...
Soms heb ik er heel veel en dan zit je ook nog te krabben omdat het jeukt...

Tatort

Re: SChaam Schaam !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:01

Ik heb het ook, ik draag alleen nog maar koltruien, en ga niet zwemmen. Advies, ga om de dag in de zonnebank, en koop in de winkel een huidschoonmaakmiddel (geen gewone zeep) echt iets speciaal voor je gezicht, dat werkt ook goed op je rug. (Cleracil, Garnier etc) Iedere dag schoonmaken, en om de dag onder de zonne bank.
(Cleracil heeft ook een best duur maar goed werkend goedje, een glimmende verpakking met een kleine tube erin, na het schoonmaken en de zonnebank een klein beetje van dat spul er op, werkt super. Visoliecapsules werken ook goed)

Ididit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:09

Floris schreef:
je hebt ook zeepvrije shampoo,, aan te raden haha je kan hem zelfs bij de action halen die goedkope winkel

bij de waar? die hebben we hier niet. Babyshampoo is trouwens ook zeepvrij en dat heeft ook niet gewerkt. Gebruik nu spul voor huid én haar, en dat werkt wel wat verlichtend. Waarschijnlijk vanwege de zuurgraad van je huid?

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:16

Oke super ik ga er wat mee doen !

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:34

Ik had het ook. Was volgens mij een allergie, want nu ik bepaalde dingen niet meer eet heb ik het niet meer. Misschien helpt het bij jou ook?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:40

juist je rug (of waar je het ook hebt) open houden.. Daar bedoel ik mee niet altijd met kleding bedekken..

Veel mensen hebben er last van. En ga anders terug naar de dokter. Het helpt niet, ik wil wat anders.

Zelf ook enorm last van gehad.. gaat weg.. komt weer terug. etc etc.. Het is nou eenmaal zo.. ben er niet minder aardig om..

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:50

Ik heb het ook.
Als het weer mooi weer is, ga ik gewoon elke dag ff in de zon liggen, dan drogen ze wel uit en gaan ze eerder weg.

Yorghos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:26

Ik zou toch nog eens een afspraak maken bij de dermatoloog. Aangeven dat dit middel niet werkt, ze kunnen je vast nog wel iets anders geven. Iets dat minder agressief is.
Succes!

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:46

wat voor middel heb je dan,TS?
het klinkt niet goed dat het zo naar chloor ruikt..........je kan btw ook benzoylperoxide gel(benzac®) proberen,dat kan je zonder recept kopen

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:50

misschien moet je even naar de dokter gaan ..
ik heb het paar jaar geleden ook gehad ( niet zo erg ) maar heb de pil gekregen met bepaalde stoffen voor acné .. en kreeg er ook 2 tubbes bij 1 voor op rug en 1 voor op je gezicht .. ook erg hardnekkig spul , als het op kleren enzo komt ..

maar die pil wat ik nu nog steeds heb helpt prima !

Oonax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:56

Ik heb het ook (op m'n rug, boven m'n borsten en op m'n bovenarmen)
Ik gebruik dagelijks een wash off gel van Garnier en sindsdien krijg ik niet echt puistjes meer, lijken een soort kleine rode puntjes te blijven die er niet echt doorkomen of in elk geval hele kleine puistjes.

Vroeger stoorde ik me er ook aan, maar ik heb gezien dat ik zeker niet de enige ben die dit heeft... Puberteit zeker?

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:59

ik zit niet meer in puberteit.. (denk ik ) maar ik heb het nog hoor .. 1 x in de maand hahaha.. maar al die middeltjes zoals clerasiel hielpen bij mij niet..
als je er erg mee zit .. zou ik echt even naar de dokter gaan .. die heeft er het goede middeltje wel voor ,, hoef je niet steeds weer wat nieuws te proberen..

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:36

pukkels en puisten worden veroorzaakt door te veel talg in de porieen, doordat je rug altijd bedekt wordt door kleding, kan je huid niet goed ademen. hierdoor onstaan puisten.
ik heb het vroeger ook wel gehad,
zat er helemaal onder! zowel in mijn gezicht als op mijn rug.
ik ben nu bijna 21 en de pukkels op mijn rug zijn weg, in mijn gezicht heb ik ook praktisch geen acne meer, wel gebruik ik altijd een zalfje van de dokter, volgens mij heet dat eryacne of iets dergelijks.
biergist tabletjes slikken, en je huid goed schoonmaken!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:39

Succes ermee...Lijkt me wel lastig als het gaat jeuken, en verder denk niet echt veel van aantrekken...
Wel raar dat je zo een agressief goedje meekrijgt!

MissVanna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:06

biergist tabletjes slikken: Dat heb ik ook geprobeert maar te vergeefs.
En verschillende producten werken ook niet ik ga maar naar de dockter en kijken wat hij zegt.

Mischien ga ik wel inderdaad aan de pil voor die pukkels want ik hoor meer mensen zeggen dat ze dan overgaan.
En dan maar hopen

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:22

Ej nies ja eng spul is dat hey ! helpt het bij jou ? maar wat zijn dat voor een pillen die biergist tabletten?

lottehaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:27

ik had het ook wel een beetje ,
maar je moet er zo min mogelijk aan doen des te sneller gaat het weg.
en idd wat iedereen al zei in de zon zitten is het beste en lucht doorlatende kleding aantrekken.
ik hoop voor je dat dit werkt!!