Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik gebruik tampons en wij hebben gewoon seks. Alleen tijdens de 'erge' dagen wil ik zelf niet, ik voel me toch niet echt schoon en prettig dan.
Tijdens je menstruatie kan een heel klein gedeelte van de vrouwen idd zwanger worden. Sowieso wel voor anticonceptie zorgen dus, want de kans is maar klein maar je zult het maar net zijn
whisperramse schreef:ok, misschien dom vraagje, maar kan je tijdens je menstruatie ook zwanger worden?
ik gebruik gewoon tampon en vrij ook gewoon door op mindere erge dagen!
Elaine schreef:Urielle schreef:Ik gebruik tampons en wij hebben gewoon seks. Alleen tijdens de 'erge' dagen wil ik zelf niet, ik voel me toch niet echt schoon en prettig dan.
Tijdens je menstruatie kan een heel klein gedeelte van de vrouwen idd zwanger worden. Sowieso wel voor anticonceptie zorgen dus, want de kans is maar klein maar je zult het maar net zijn
Ja ik gebruik altijd condoom in stopweek!
Whiz schreef:whisperramse schreef:ok, misschien dom vraagje, maar kan je tijdens je menstruatie ook zwanger worden?
ik gebruik gewoon tampon en vrij ook gewoon door op mindere erge dagen!
En verder gebruik gewoon tampons... Meest relaxte wat er is.
Paardrijden met maandverband?>?? zie het niet echt zitten.
Elaine schreef:Ik kan juist niet rijden met tampon
Heb het idee alsof ik op een stokje zit
Elaine schreef:Ja maar vind het ook lastig.
Dan voel ik zeg maar dan mijn lichaam iets afscheid.. hoe je da took moet zeggen en dan heb ik het idee dat het zo druit loopt.
Ok klinkt gek, maar met maandverband weet ik gewoon zeker dat er iets zit wat het tegenhoud
sesieltjuhh3 schreef:doen tampons pijn
sesieltjuhh3 schreef:doen tampons pijn
Pluutje schreef:Ik heb gehoord (van iemand die gyneacoloog is geweest) dat je gerust de pil door kunt slikken, dus dat doe ik nu.
Urielle schreef:Kan idd geen kwaad, hoorde ik ook, maar je krijgt dan binnen een paar maanden wel een keer een doorbraakbloeding en dat vind ik dan weer niet zo fijn, ik plan het liever