Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffie89 schreef:Ik Januari ben ik gestopt met de pil. Mijn poging was om tot juli er vanaf te blijven. Ik ben namelijk al 3 jaar aan de pil. En er dus ook vrij vroeg mee begonnen. 13 Jaar, vanwege de puistjes die ik toen had.
Aangezien ik de pil op het moment toch niet echt nodig had. Had ik besloten op advies van mijn moeder om er even mee te stoppen. Aangezien de pil toch niet zo goed voor je is als vroeger.
In januari was ik ongesteld geworden. 1 dag ongeveer maar. Vervolgens heb ik heel Februari en Maart overgeslagen. Vorige week ben ik het pas weer geworden. 2 dagen intotaal maar. En ook maar een heel klein beetje. Maar dat is niet echt het probleem.
Sinds ik ben gestopt met de pil ben ik 5 kilo afgevallen. Ik eet tegenwoordig nog maar heel wenig en mijn hormonen kloppen niet echt meer.
Ik moet mijn haar nou bv om de dag wassen. Voorheen kon ik rustig 1 week mijn haar niet wassen, toen spoelde ik ze alleen iedere dag uit.
Ik heb dit hele weekeind gewerkt ('s avonds in de horeca) en rond 1 uur voelde ik mij eigen zo slecht. Zo slap, terwijl ik niks aan honger had. Na 1 half kopje soep zat ik al super vol. Ook ben ik de hele dag door aan het hoesten.
Mijn "grootste" probleem is nog wel dat ik van een kleine C-cup naar een kleine B-cup ben gegaan. Niet alleen ik merk dat maar ook mijn vrienden. Ik heb echt een super platte buik gekregen. Maar het vet op mijn heupen bv gaat er totaal niet vanaf.
Zouden deze problemen allemaal door het stoppen van de pil zijn gekomen?