daar komt bij dat ik al 2 keer meer een ontstoken borstspier heb gehad dus dacht dat het dat dit keer ook was.
Vrijdag al wat meer pijn op mijn borst en aan mijn ribben.
Van vrijdag op zaterdag nacht een ramp geweest met slapen, veel wakker, veel pijn, heel erg benauwd telkens.
Zaterdagochtend maar niet gaan werken en geprobeerd afleiding te zoeken zodat ik er niet de hele dag aan moest denken van; het doet pijn.
Ook deze nacht heel slecht geslapen, zondag idem, maandag 2 uur naar school geweest maar hield het niet van de pijn.
hele dag op de bank gelegen/gezeten/gehangen, op zoek naar een zit waar ik geen pijn had.
Vannacht echt rampzalig geslapen, zodra ik ook maar ging liggen kreeg ik geen lucht meer, op mijn zij lukte ook niet.
Heb zittend geslapen

Vanmorgen naar de dokter, die ging overal luisteren en voelen en vertrouwde het niet helemaal en stuurde me door naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto.
Foto gemaakt en daar kwam dus uit dat ik in mijn rechterlong een ontsteking heb, en daar komt dus ook de pijn vandaan.
Vanmiddag bellen ze voor de definitieve uitslag en de medicatie.
Hoop zo dat die medicijnen helpen, wil zo graag wil lekker kunnen liggen zonder dat ik geen lucht meer krijg.
Phoe, moest even mijn verhaal kwijt.
Zijn er mensen die dit ook hebben gehad??