Heel vervelend is het, als ik gewoon stillig/zit heb ik nergens last van, maar als ik bijvoorbeeld lang schrijf of mijn arm zijwaarts probeer op te tillen (vat je het nog

Ik dacht eerst dat het kwam van het motorrijden, maar heb geen gekke dingen gedaan verder, ook van mijn werk lijkt me een beetje sterk..
En daarnaast nog zoiets fijns.. van de week had ik bij Sandra gereden en daarna wel iets spierpijn, maar net toen het begon af te zakken kwam het zomaar ineens dubbel en dwars terug. Ik zat bij een kennis thuis en kon bijna niet meer lopen, zo'n pijn (het voelde in de eerste instantie wel als spierpijn, maar dan veeeeel erger) in mijn benen en in mijn buik (wel de spieren daar, geen organen ofzo).
Dus ik uiteindelijk bijna kruipend naar huis, mijn bed in en met een pijnstiller gaan slapen.
Volgende dag de dokter gebeld, die had het wel vaker bij mij gezien, een paar maanden terug was ik ook ineens zo stijf uit het niets. Toen had ze het over verzuurde spieren (dus ik na haar uitleg, oww zoiets als Tying Up

Maar goed, nu dus weer.
Heb tabletjes gehad en moet veel drinken, liefst zo min mogelijk suikers en alcohol vermijden.
Maar ja, hoe ik dit nu moet gaan voorkomen in de toekomst, dat wist ze eigenlijk ook niet. Door het paardrijden leek haar wat sterk omdat het pas zoveel later kwam en de 'echte' spierpijn was al aan het afzakken.
*zucht* heb ook altijd wat.
Ga zo maar lekker mijn bedje in met een warme kruik, wie weet bestaan er wonderen...