Ilkkah schreef:Klinkt idd niet goed,
zou gewoon even langs de huisarts gaan, lijkt me veel beter dan dat je hier op reacties gaat zitten wachten!
Leek mij inderdaad ook... Een huisarts weet echt meer dan ons hier... Als het inderdaad een allergie is dan kunnen wij je ook niet echt helpen (want dan heb je eigenlijk je antwoord al, wat het is). Je kan wel een doorverwijzing naar een allergoloog vragen. Helaas moet je dan vaak wel even wachten.
De allergologie-praktijk in Arnhem staat erg hoog aangeschreven (ik ga er zelf ook naartoe, maar heb dus ook 1,5 maand op een afspraak moeten wachten en dat is dan nog nieteens de testen, die krijg ik pas ergens midden juli.) maar daar heb je wel wachttijd. Als je tot die tijd medicijnen krijgt is dat natuurlijk geen probleem. Dan onderzoeken ze ook waar je precies allergisch voor bent zodat ze beter kunnen bekijken wat ze eraan kunnen doen. http://www.allergologie.nl/ is de website van de Allergologie-praktijk in Arnhem. Er is er ook nog een in Nijmegen die erg goed is, maar volgens de arts die ik in Arnhem had is daar zelfs een nog langere wachtlijst. (meen me te herinneren echt 5 - 6 maanden)
Maar eerst zou ik dus zsm naar een dokter gaan... Sterkte!