Gelige aanslag op tong na 3 dagen niet eten? Wat nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Gelige aanslag op tong na 3 dagen niet eten? Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:36

Ik ben vanaf zaterdag ziek geweest en heb ook niets meer gegeten. Toen ik in de spiegel ging kijken zag ik een soort van gele aanslag op mijn tong. Ik schrok me dood...komt dat door niet eten?? Ik probeerde het met mijn nagels weg te halen en gedeeltelijk lukte dat wel. Het puntje van mijn tong is weer mooi roze (ongeveer 1.5 cm) maar meer richting mijn keel dus niet, ik moet kokhalzen als ik er met mijn nagel of tandenborstel bij in de buurt kom. Gaat die aanslag nog weg? Helpt het als ik weer ga eten? Ik heb alleen nog niet echt honger...

Kan iemand mij helpen??

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:37

Mijn vriendin had dit toen ze haar tongpiercing had laten zetten ; en toen kon ze ook niet (fatsoenlijk) eten.

Dus ik denk dat het idd komt door het niet eten...

superlise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:37

volgens mij krijg je dat als je teweinig vitamine binnenkrijgt.
zo iets had ik laatst van iemand gehoord ,die werkt als verpleegkundige en had dat gehoord.

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:38

met eten gaat het weer weg ja, zijn bacterieën namelijk die ook voor de slechte adem zorgen en na het eten weer wegzijn!
en eten zou ik zoiezo doen, ook al heb je geen zin, het werkt altijd om weer sterker en beterder te worden!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:44

Toen ik ziek was had ik dat ook, bij mij vond ik het alleen meer wit uit zien. Is ook weer weggegaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:32

Vitaminetekort....ja...klinkt heel logisch...ik heb wel een paar druiven weggewerkt maar dat stelde niets voor. Dan zal het wel weer overgaan als ik weer ga eten...Gelukkig...

Bedankt!

Ir111

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:00

Komt door vitamine te kort. Ik eet wel maar soms een periode wat minder gezond zeg maar... Dan krijg ik het ook. 3x daags een partje citroen uitzuigen en het is binnen 2 dagen weg.