Ik heb nu inmiddels een maand 'verkering' met mijn vriend, en het begint nu toch aardig serieus te worden.
Hij heeft mij 2 weken geleden verteld dat ie gelogen had over zijn leeftijd! Hierdoor ben ik veel gaan nadenken, en heb besloten dat het nu toch wel eens tijd wordt dat ik hem ga vertellen dat ik het syndroom van asperger heb.
Dit is een autisme aanverwante stoornis, dus zeg maar een lichte vorm van autisme.
Hierdoor woon ik ook beschermd, dat wil zeggen dat je hulp krijgt met financiën, en andere dingen die je moeilijk vind, zoals eventueel koken, en opruimen etc..
Helaas ben ik een relatie altijd zeer onzeker over mezelf, en ben nu dus ook weer bang dat hij me hierdoor 'niet meer wil.'
Ik kan er helaas niet aan ontkomen dit te vertellen.
Ik heb nu tijdelijk 3 maanden bij mijn ouders gewoond wegens een crisis met mijn ex-huisgenote, echter binnen een maandje kan ik waarschijnlijk her-plaatst worden.
Dan is het dus wel handig als hij dit weet!
Ik ben alleen bang dat ik hem kwijt raak.
Als het goed is gaan we komende week een keertje uit eten, en dacht erover om het dan te vertellen, ik weet echter zeker dat ik moet huilen als ik het vertel, dus dat is dan weer minder...
Nog een optie is het in een brief zetten, maar dat komt ook weer zo raar over!
Zou heel graag wat tips willen om het wat 'normaler' over te brengen, en niet te erg laten merken dat ik er zo onzeker over ben!
Alvast bedankt