Vervanging voor Hema second skin micro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manny

Vervanging voor Hema second skin micro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:10

Afbeelding

Jaren lang heb ik dit model als 'thuis' onderbroek gebruikt. Zit heerlijk. Alleen de kwaliteit is niet meer Hema kwaliteit (vind ik van meer Hema producten). Waarbij ze eerder niet kapot te krijgen waren vertonen de laatst gekochte al te snel schade. Ik heb al wat andere geprobeerd, maar of die schuren of toch ook slechte kwaliteit.
Wie weet een fijne onderbroek die gewoon lekker zit, en niet persee direct ziet onder je sport legging.
Ik heb meer vertrouwen in bokt dan chat :D.

Peelie

Re: Vervanging voor Hema second skin micro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:30

Oh. Zo herkenbaar!

Ik had een poos het ondergoed van Prescara. Dat zat ook erg lekker, maar ju hebben ze de maten aangepast, waardoor de maat die ik eerder had opeens veel te klein is.

Ik vind het hema ondergoed ook snel stuk gaan. Dus ik kijk met je mee. Wie weet heeft iemand de oplossing.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:32

Ik had vroeger dit model van Zeeman, maar die zijn helaas uit de collectie. Ik heb nu een vergelijkbaar model van h&m. Ik was ze geregeld per ongeluk op 60 en dat overleven ze prima.

Ik heb ze ook van Danish Endurance, maar die hebben wat scherpere randjes en minder rek, dus die zie je alsnog zitten onder een sportlegging.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Ik vind hema ondergoed juist flink langer meegaan dan andere winkels, zoals de zeeman, dus ben bang dat ik je niet kan helpen.

Kan het zijn dat je pech had? Bij mij gaan die slips echt lang mee. Ik was wel voorzichtig op 40graden en doe ze nooit in de droger

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:12

Ik heb laatst second skin onderbroeken bij de Action gekocht, zag ze toevallig liggen en dacht probeer het gewoon eens. Ik moet zeggen dat ik ze lekkerder vind zitten en minder snel slijten als de merken die ik al heb.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:34

Ik had deze ook, maar inderdaad sneller kapot dan eerst. Ik heb nu deze bij zalando gekocht en die bevallen goed. Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:46

Ohhh ja daar was ik ook fan van, maar nu gaan ze heel snel kapot |(

Ik heb nog steeds geen fijne onderbroeken gevonden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:27

Die van de action idd die vind ik zelf ook fijn.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 00:04

Ik wist dat ik niet de enige kon zijn!
Ik dacht eerst ook zal net pech hebben met slechte batch ofzo. Maar ook de naadloze hemden. Waar ik er echt een aantal van heb die +20jaar oud zijn. Niet kapot te krijgen, en de nieuwste van nog geen jaar oud beginnen te rafelen. Ben dus beetje vertrouwen kwijt in de hema spullen.

Ik ga morgen eens even langs de action en die van Zalando bestellen. Klinkt hoopvol!

SunnyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:09

Toevallig dat ik dit topic tref! Afgelopen weken ben ik hier ook mee bezig geweest. Gaat snel kapot, terwijl ik nog oudere heb die nog steeds goed zijn, houden de nieuwe niet lang vol. Heb nog geen goed alternatief dus ik lees mee.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:12

Ik heb een aantal microvezel onderbroeken van Hunkemöller die al meer dan 5 jaar(!) meegaan :+ Uiteraard zijn ze wat versleten inmiddels maar de stikstels zitten gewoon nog. Ik heb ook één zo'n Hema second skin, en alle gelijmde naden vallen uit elkaar inderdaad. Hetzelfde geldt voor microvezelondergoed met een printje. De stof van die van de Hema slijt weg, maar de oude van Hunkemöller zien er nog bijna uit zoals in de winkel.
Geen idee of Hunkemöller die kwaliteit nog heeft, maar dat was toen het geld wel waard.